Gå til innhold

I dag åpner Under. Se de ferske bildene av den unike Snøhetta-restauranten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg hadde forventet mer panorama-vinduer der nede...

 

5 minutter fra hytta, så blir vel å gi den et forsøk et gang.

Skulle gjerne gått. Men 2250kr per person for meny. Og ikke ledig før utti august. Ikke helt for den vanlige mann i gata det her.

Spørs jo litt hva en prioriterer. Da jeg var ferdig med masteren ble det feiret på Fäviken. Det var på en skral studentøkonomi, men prisen jeg betalte tilsvarende dette. Man må huske på at dette ikke akkurat er alternativet til å ta en tur på kroa for litt biff og bearnaise. Dette er jo en helaften i seg selv der du typisk sitter 2-3 timer og et stort team jobber for en. Ikke noe en gjør hele tiden akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du vise til relevant forskning som kan bekrefte at havnivået skal stige «noen meter» de neste 10-20 årene?

Vel, nei. Men det er en stigning ihvertfall.

 

https://www.un.org/en/sections/issues-depth/climate-change/

 

"The world’s oceans will warm and ice melt will continue. Average sea level rise is predicted to be 24–30 cm by 2065 and 40–63 cm by 2100 relative to the reference period of 1986–2005."

 

Men uansett, restauranten er plassert i Norge, som kan få noen stormer her og der, med bølger som kan slå opp mot konstruksjonen. Det regner jeg med at de har tatt høyde for, men hvordan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...