Gå til innhold

TEST: Nokia 5.1 Plus


Anbefalte innlegg

I displayet på min mobil så er det et eget ikon for VoLTE, og det kalles faktisk VoLTE, ikke for 4G Tale. I symbolet er det også et dekningsymbol og et tall 1. Jeg har ikke sett at det står tall 2 der eller noe annet enda, så da lurer jeg på om det er en dynamisk tallindikator for noe eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså det valgte aktive simkortet. Ja jeg har to sim-kort. Og det er en sånn halvautomatisk DualSIM jeg har på denne mobilen også. Slik at den må være parret til en av SIM-ene. Jeg har ingen erfaring med helautomatisk DualSIM eller hva det nå kalles.

Lenke til kommentar

I tillegg så har jeg siden midten av 90-tallet sverget til engelske menyer på ting, fordi jeg får noia av dårlige oversettelser til norsk. Så jeg har engelsk som språk også på mine mobiltelefoner. Det gir jo også ytterligere fordeler å ha det på engelsk da brorparten av hjelp finnes på engelsk språk på internettet.

 

Det kan jo hende at det er språkavhengig sånn utenom. Men det sagt så har Hedonism et interessant innspill.

 

Mitt VoLTE-ikon i display samsvarer med et Telia-abonnement, slik Hedonism forteller om egne erfaringer.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Fordelen kontra Xiaomi må være Android One. Den vil motta månedlige sikkerhetsoppdateringer og få både Android Q og R.

Vet ikke hvordan det står til med slikt hos Xiaomi men vil tro de også ignorerer lavprisklassen sin

 

Xiaomi Mi2 har Android One. Sitter med en nå

Ok. ? Det er fortsatt Xiaomi som må følge opp oppdateringer. Får du de månedlige sikkerhetsoppdateringene, og rulles nye Androidversjoner ut kjapt?

Lenke til kommentar

Nokia 7 plus siden den kom ut.

Hadde problemer med mms i begynnelsen, Telia nett, de hadde ikke noen måte å fikse det på. Plutselig fungerte det en dag etter noen måneder. Litt problematisk i minus 12 og vind, skrur seg av.

Ingen andre problemer, har hørt om wifi problemer, men ikke opplevde det. rask og god, ting flyter godt. Har 50 faner oppe og det går bra ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...