Gå til innhold

[Løst] Zeblaze THOR4 Pro Smart Watch SIM 4G GPS WIFI Android7.1 Bluetooth Quad Core 16G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zeblaze THOR4 Pro Smart Watch SIM 4G GPS WIFI Android7.1 Bluetooth Quad Core 16G

 

Noen som har bedre forslag å velge klokke som støtter 4g og som har mest mulig til laverst pris?

Forstår ikke hvorfor sølv er mye billigere, men virker ut som den er god på youtube erfaringer?

Eller er det kun samsung\apple som er noe å vurdere alt annet funger ikke i norge? Eller får kort liv?

Kan dessverre ikke besvare spørsmålet helt, men er det ikke to ganske ulike klokker - sølv og den andre?

 

Finnes en del smartklokker på Banggood som også får god omtale, men usikker på hvilke frekvenser de støtter.

 

Edit: Sølv har ikke 4g tilkobling dersom det er viktig...

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

4g er ikke seg selv viktig, for tviler på det finnes smartklokker som klarer 100\50 mbit hastiget.

Men mange 3g\2g klokker funger dårligere i norge nå, en før, merker man fjernet frekvenser. Dermed blir klokkene etthvert ubrukelig i norge, får no service og ingen dekning.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Edit denne har verken 4g\gps eller mobil er heller treningsklokke til halvparten av verdien, snakk å bli grundig lurt. skjermen er jo liten også  halv tomme så her  håper jeg får halv pris tilbake fordi det syns jeg rett og slett er svindel.

Lenke til kommentar

Edit denne har verken 4g\gps eller mobil er heller treningsklokke til halvparten av verdien, snakk å bli grundig lurt. skjermen er jo liten også  halv tomme så her  håper jeg får halv pris tilbake fordi det syns jeg rett og slett er svindel.

Du fikk med deg at det var to ulike produkter, med totalt ulik prislapp og totalt ulik beskrivelse til salgs på samme ebay-side? En av klokkene hevdet å ha 4G, den andre ikke.

 

Kjøpte du den billigste, og er overrasket over at du fikk den billigste?

Lenke til kommentar

Men test den seriøst? Så vil du finne den knapt kan brukes til annet en ladning, kobler man den til pcen får man ikke satt tiden en gang, for det mangler rett og slett knapper. Touch skjermen får kun byttet menyene men ikke gjøre endringer. Så med mindre man må ha et program, men mistenker heller det funger dårlig, lite reaksjon når man kobler til ladning, om det er magnetladning og 2 pins sier det seg selv kan umulig overføre data? Kun ladning.

Så du må gjerne fortelle meg hvordan denne klokken funger?

 

Prøv å selg noe slikt på elkjøp og si det er brukerfeil man ikke klarer å sette tiden en gang?

Du burde prøve denne å vurdere om du ville kjøpt den om du prøvde den først.

Aldri opplevd å komme borti en klokke som er umulig å endre tiden på.

skjermen er så liten at det ville vært bedre om det kom tydligere frem.

 

Nå er jeg ingen ekspert på treningklokker, men mistenker den ikke er det heller, man får bilde på skjermen men mistenker det også er falsk bilde, ser ut som ekte, men litt rart ingen ting virker.

 

Si meg hvordan strittteller\blodtrykksmåler og km måler virker? Skulle det gå ann å riste på klokken for å få endringer, for jeg mistenker størst sansynlig det ikke vil skje noe der. Selger får bevise at produktene virker, ellers må jeg anta det er svindel.

Men tror jeg muligens får halv pris, det er fordelen å handle på ebay.

På elkjøp hadde jeg ikke fått noe igjen hvis jeg hadde betalt noe så dårlig for 1000-2500 kr uten å ha peiling.

Kan jo bruke åpenkjøp ellers er det min feil.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...