Gå til innhold

Hevder PlayStation-spill ødelegger konsoller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke testet Anthem på konsoll. Så vidt testet demoen på PC, men var ikke særlig imponert, så lot det være med det.

Men jeg har opplevd liknende problemer med Mass Effect Andromeda. Det er ikke samme spill, men så vidt jeg vet samme utvikler (ikke helt sikker på om det er samme studio). Så det kan virke som at Bioware sliter med å optimalisere ordentlig for PS4.

 

Synd for de som liker spill fra utvikleren OG i dette tilfellet Anthem, da. Håper de klarer å fikse det. Ellers skal man ikke se bort i fra at det kan komme noen søksmål for erstatning av ødelagte konsoller også. Hvis det stemmer at konsollen "døde helt", noe som vil tilsi at den ikke lenger gikk an å starte, og at den må erstattes med en ny. Med mindre man mente at den skrur seg helt av, uten mulighet for å sende inn feilrapport. Men at den startet igjen etterpå. Da er det noe helt annet enn at den "døde" i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Min erfaring med PS4 er at MANGE spill er så uoptimale for maskina at den blåser som et jetfly selv i menu screens. Vifta fyra så hardt da jeg trykka Pause i Wipeout at maskina slo seg av... kjøpte xbox one istedet, etter mange bomkjøp med ubrukelige store titler på PS4 (pga. viftestøyen). Xbox har dessverre få spill som engasjerer, så skulle ønske PS4 funka... får håpe på bedre viftedesign på PS5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...