Gå til innhold

Musematte invasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen begynner alltid å krangle om det, for det er jo et stort tema! Alle har sin favoritt blandt dem og nå har jeg bestemt meg for å se hva folk liker best av dem - musemattene! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei eller anna matte .. trur den kosta 200 spenn på bindersj.. den har sån fin gele pute til mitt hånledd...

før dette hadde jeg en blå gratis matte.. (gratis fårdi jeg rappa den :p fra en messe jeg var på en gang )

Skrevet
digger museplata mi med BMW 5 series motiv :thumbs: den passer til MX700'n min oxo så den er perfekt! No need for musematte til 200 spenn stykket :thumbdown:

må si meg enig i dette

har også en sånn gel sak her , den anbefales.

Skrevet (endret)
digger museplata mi med BMW 5 series motiv :thumbs: den passer til MX700'n min oxo så den er perfekt! No need for musematte til 200 spenn stykket :thumbdown:

må si meg enig i dette

har også en sånn gel sak her , den anbefales.

men seriøst.. hvem trenger musematter til flere hundre høvdinger når man har en helt grei slik som min? bortsett fra ultra-hardcore gamere da og folk som har problemer med musearm? Er det for å briefe når du har kompisene på visitt? er det for å føle seg vel? eller er det bare for å ha det dyreste? ikke vet jeg, og egenlig bryr jeg meg ikke heller..

God natt!

Endret av SupremeX
Skrevet

Jeg har en 20*30 cm stor reklame matte fra gamle Kredittkassen. En veldig tynn lefse av en matte med gummi på baksiden, sitter klistret på pulten. Er en litt ru overflate på den, men jeg liker at det er LITT friksjon/motsand.

Har slitt ut 2 sånne allerede, er på den siste nå.. Kan ikke si at jeg gleder meg til dagen da denne er utslitt også.

Heldigvis var Nordea så snill at de sendte meg en ny matte her for noen mnd siden, men det var en sånn tykk gummimatte med "teppe" på. Blir ikke helt det samme...

Skrevet

Vanlig tøymatte fungerer, har hatt min lenge men byttet ut for et år siden eller noe sånt. IceMat synes jeg lager ALT for mye glass-gnikke-lyder, liker den ikke i det heletatt. Everglide funker fint, men den er utrolig grådig på mus-føttene og så synes jeg den er litt for tykk. Jeg har fUnc 1030 nå og er serdeles fornøyd med den. Den koster vel mye sammenlignet med andre merker, men jeg mener at fUnc er det beste valget for min del.

Skrevet

Musa mi deler bord med skjerm og tastaturet mitt.. Musa trenger ikke musematte. Ser ut til og funke bedre uten. men får vell ny mus nå om ikke lenge til, og tviler sterkt på at den musa vil like seg like godt på bordet som min nåværende :)

Skrevet

jeg har ei til 15,- med bilde av ei blondine på, naturgummi under og et solid belegg oppå, makan til musematte kommer jeg aldri til å få igjen ;) topp til den optiske musa, hva jeg skal med ei matte til over 100,- er uforståelig :laugh:

Skrevet
men overklokke, det gidder du?

hehe, det henger vel sammen Wyzard? jeg overklokker for å bruke mindre penger men oppnå samme ytelse som hvis jeg skulle brukt mer penger. samme som å kjøpe ei matte jeg aldri har kunnet klage på istedet for å kjøpe ei som er 100 kr dyere.

det var vel ikke vanskelig å forstå? :laugh:

Skrevet

Greit, jeg har verdens beste musematte: Verden i dag, en bokserie som kom med illustrert vitenskap. I dag bruker jeg verden i dag: USA 1. begynner å bli litt slitt og kommer litt hakk her og der så jeg må nok bytte til Sentral Afrika snart. :D

herregud, func? neeei Bøker sier jeg! Funker som bare det. :yes::yes::yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...