OKKOKK Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Noen begynner alltid å krangle om det, for det er jo et stort tema! Alle har sin favoritt blandt dem og nå har jeg bestemt meg for å se hva folk liker best av dem - musemattene!
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 burde kanskje lage poll da? jeg har func surface 1030 og liker den, men jeg har ikke prøvd andre, så jeg kan ikke uttale meg om dem...
SupremeX Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 digger museplata mi med BMW 5 series motiv den passer til MX700'n min oxo så den er perfekt! No need for musematte til 200 spenn stykket
jossa Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 ei eller anna matte .. trur den kosta 200 spenn på bindersj.. den har sån fin gele pute til mitt hånledd... før dette hadde jeg en blå gratis matte.. (gratis fårdi jeg rappa den fra en messe jeg var på en gang )
hageby1 Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 digger museplata mi med BMW 5 series motiv den passer til MX700'n min oxo så den er perfekt! No need for musematte til 200 spenn stykket må si meg enig i dette har også en sånn gel sak her , den anbefales.
Cain_85 Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Jeg har 30 x 20 cm med tjukk hvit teip, (som nå begynner å bli litt gul) håper å få oppgradert matta til 30 x 40 til sommern
[BiGG] Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 steelpad 4s +mx 500 og skatez fra microplex
SupremeX Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 (endret) digger museplata mi med BMW 5 series motiv den passer til MX700'n min oxo så den er perfekt! No need for musematte til 200 spenn stykket må si meg enig i dette har også en sånn gel sak her , den anbefales. men seriøst.. hvem trenger musematter til flere hundre høvdinger når man har en helt grei slik som min? bortsett fra ultra-hardcore gamere da og folk som har problemer med musearm? Er det for å briefe når du har kompisene på visitt? er det for å føle seg vel? eller er det bare for å ha det dyreste? ikke vet jeg, og egenlig bryr jeg meg ikke heller.. God natt! Endret 21. desember 2003 av SupremeX
Torsteinen Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 fucnscen mun edr sjefen!!!!!!! fuckc norks!!! funv c roxorz!
Musty Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Jeg har en 20*30 cm stor reklame matte fra gamle Kredittkassen. En veldig tynn lefse av en matte med gummi på baksiden, sitter klistret på pulten. Er en litt ru overflate på den, men jeg liker at det er LITT friksjon/motsand. Har slitt ut 2 sånne allerede, er på den siste nå.. Kan ikke si at jeg gleder meg til dagen da denne er utslitt også. Heldigvis var Nordea så snill at de sendte meg en ny matte her for noen mnd siden, men det var en sånn tykk gummimatte med "teppe" på. Blir ikke helt det samme...
letmein Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Vanlig tøymatte fungerer, har hatt min lenge men byttet ut for et år siden eller noe sånt. IceMat synes jeg lager ALT for mye glass-gnikke-lyder, liker den ikke i det heletatt. Everglide funker fint, men den er utrolig grådig på mus-føttene og så synes jeg den er litt for tykk. Jeg har fUnc 1030 nå og er serdeles fornøyd med den. Den koster vel mye sammenlignet med andre merker, men jeg mener at fUnc er det beste valget for min del.
Jove Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Jeg har en Eurosmart-matte Liker den bedre enn de 3 andre jeg har hatt, som har vert slike myke blå.
DataChild Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Musa mi deler bord med skjerm og tastaturet mitt.. Musa trenger ikke musematte. Ser ut til og funke bedre uten. men får vell ny mus nå om ikke lenge til, og tviler sterkt på at den musa vil like seg like godt på bordet som min nåværende
dc Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 jeg har ei til 15,- med bilde av ei blondine på, naturgummi under og et solid belegg oppå, makan til musematte kommer jeg aldri til å få igjen topp til den optiske musa, hva jeg skal med ei matte til over 100,- er uforståelig
Zamoht Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 mange som har func... hmmm jeg liker min 5 år gamle allsop fra elkjøp til 50kr jeg,..
dc Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 men overklokke, det gidder du? hehe, det henger vel sammen Wyzard? jeg overklokker for å bruke mindre penger men oppnå samme ytelse som hvis jeg skulle brukt mer penger. samme som å kjøpe ei matte jeg aldri har kunnet klage på istedet for å kjøpe ei som er 100 kr dyere. det var vel ikke vanskelig å forstå?
ToXciK Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Greit, jeg har verdens beste musematte: Verden i dag, en bokserie som kom med illustrert vitenskap. I dag bruker jeg verden i dag: USA 1. begynner å bli litt slitt og kommer litt hakk her og der så jeg må nok bytte til Sentral Afrika snart. herregud, func? neeei Bøker sier jeg! Funker som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå