Gå til innhold

Nyhetene står i kø: Disse elbilene vises frem på bilmessen i Genève


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de har mye skjerm og lite knapper, som var diskusjonen tidligere?

Trur du skal besøke den diskusjonen igjen. Jeg har ikke noe imot skjerm og lite knapper. Da får du isåfall definere hva du mener er "lite" knapper. Hoved argumentet mitt her er at ting som sjåføren bruker under ferdsel på veien, skal være laget på en trygg måte. Han skal ikke være tvunget til å måtte ta øynene sine av veien for å kikke på en skjerm og sikte med fingeren sin på unødvendige ting som mye enklere kan bli plassert på rattet f.eks. 

Lenke til kommentar

Trur du skal besøke den diskusjonen igjen. Jeg har ikke noe imot skjerm og lite knapper. Da får du isåfall definere hva du mener er "lite" knapper. Hoved argumentet mitt her er at ting som sjåføren bruker under ferdsel på veien, skal være laget på en trygg måte. Han skal ikke være tvunget til å måtte ta øynene sine av veien for å kikke på en skjerm og sikte med fingeren sin på unødvendige ting som mye enklere kan bli plassert på rattet f.eks.

Jeg tror du skal lese det som blir sagt heller. Jeg har ikke sagt du har noe i mot det. Jeg pekte på realiteten. Verken mer eller mindre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...