Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg venter med å kjøpe dvd brenner til spill og programmer kommer ut på det, så lenge alll media fremdeles blir gitt ut på cd klarer jeg meg med cd brenner med 20x. Med de hardisk prisene som er nå kan man jo till og med spandere på seg en image disk :yes:

Ja hvis det er til spill og programmer du skal ha det så er det ikke verdt å kjøpe enda. Da ville jeg nok ventet til 2 lags brennere eller neste generasjon (blu-ray eller noe sånt??).

 

Men hvis det er til film derimot. Hadde selvfølgelig vært toppers med en 2lags brenner til det da, men jeg klarer meg med 4.7 gb/film.

Jeg har sluttet helt å bruke divx etter at jeg fikk meg dvd brenner for noen mnd siden...

Lenke til kommentar

Må bare nevne at jeg har kun hatt dårig erfaringer med digitalimpuls og kommer aldri og kjøpe noen produkter fra de igjen. Maken til dårlig kunde behandling skal du se lenge etter. Dette var angående et defekt produkt som de nektet å ta tilbake. Hadde produktet i min eie i _under_ en uke. Måtte MYE overtaling til. Skal legge til at jeg under det hele kun var saklig og høffelig. De oppførte seg mere eller mindre det motsatte. Anbefaler alle om å styre unna denne butikken.

Lenke til kommentar

Kjøpte den prosjektore fra dataimpuls og har ikke hatt noe problem med de. Må være sånt enkelt tilfelle.

 

Anyways desverre har eg satt nytt 2.1 høytaller system høyest på ønske listen. Fikk vannvittig lyst å bestille denne brenneren men eg er total blakk :(

Nå som vi fikk projektor så hadde det lønnet seg med dvd brenner. :cry:

Lenke til kommentar
Må bare nevne at jeg har kun hatt dårig erfaringer med digitalimpuls og kommer aldri og kjøpe noen produkter fra de igjen. Maken til dårlig kunde behandling skal du se lenge etter.

Har selv fått ganske dårlig kundeservice fra Digital Impuls til tider enda jeg bruker endel penger i den butikken , har også sett andre få ganske slett behandling der . Det er ett greit alternativ til Datakjeden i Møllergt. hvis du ønsker hardware med en gang , men ville valgt andre hvis jeg kjøpte via web

Lenke til kommentar
Kjøpte den prosjektore fra dataimpuls og har ikke hatt noe problem med de. Må være sånt enkelt tilfelle.

Jepp, må være et enkelt tilfelle at du ikke har hatt noe problemer ja.. :roll:

 

Men seriøst så er det ikke før ting går i stykker du virkelig får vite hvordan service det finnes på denne butikken.

Lenke til kommentar
På denne siden så står det  på komplett sin reklame..  AMD Athlon 64,  Verdens raskeste prosessor??... kan vel ikke heeelt stemme?  athlon 64 FX er vel raskere?

Hadde du søkt litt på forumet hadde du funnet en tråd om dette. Og FX er en Athlon 64 prosessor.

 

 

eX_treme: Tror du har rett i at brenneren sliter med 2 lags brenning for den støtter ikke det. Ingen på markedet i dag som gjør :)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Finnes det ikke slike tråder for tilbudene på akam og barbara?

Frister meg det PCMCIA kortet på barbara. Noen med erfaringer med et slikt kort? Har kun to USB innganger på laptopen, kjekt med et par til, så slipper jeg å kjøpe hub...

Noen med synspunkter, eller andre shopper med rimeligere kort?

 

Takk :xmas:

 

Og med det samme. Har komplett noen mulighet for å sende rimeligere enn for 116 spenn? Kortet blir jo plutselig ganske mye dyrere om en skal betale en frakt på over hundre spen.. VISA? Forskudd? ett eller annet....

Endret av and_mit
Lenke til kommentar
Må bare nevne at jeg har kun hatt dårig erfaringer med digitalimpuls og kommer aldri og kjøpe noen produkter fra de igjen. Maken til dårlig kunde behandling skal du se lenge etter. Dette var angående et defekt produkt som de nektet å ta tilbake. Hadde produktet i min eie i _under_ en uke. Måtte MYE overtaling til. Skal legge til at jeg under det hele kun var saklig og høffelig. De oppførte seg mere eller mindre det motsatte. Anbefaler alle om å styre unna denne butikken.

Du er den første jeg har hørt om som har dårlig erfaring med butikken. Vil gjerne høre om dette engangstilfellet.

 

Kunne du fortalt hvilken vare det gjaldt, hva som var galt og hvorfor de ikke vil ta imot den defekte varen? En liten historie her eller på "Webshoperfaringer" hadde vært flott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...