Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er det der som plager deg?

Eller hva er det der som påvirker deg?

Leste du gjennom ToS eller bare trykket du "jeg godtar"?

 

Dersom du faktisk leste gjennom så skjønner du kanskje hvorfor en del folk ikke ønsker å bruke bixby.

 

 

Dersom du fortsatt ikke skjønner dette så er det ikke noe poeng i å prøve å fortsette å forklare, noen ting er bare utenfor visse personers forståelse.

Lenke til kommentar

Leste du gjennom ToS eller bare trykket du "jeg godtar"?

 

Dersom du faktisk leste gjennom så skjønner du kanskje hvorfor en del folk ikke ønsker å bruke bixby.

 

 

Dersom du fortsatt ikke skjønner dette så er det ikke noe poeng i å prøve å fortsette å forklare, noen ting er bare utenfor visse personers forståelse.

Og hva var det der som du ikkje allerede takker ja til hos Amazon og google?

 

Tror du bare har lest noen artikler her, og der eg.

Om ikkje så regner eg med du kan forklare hva du ikkje likte der som du har godtatt hos feks google

Lenke til kommentar

Og hva var det der som du ikkje allerede takker ja til hos Amazon og google?

 

Tror du bare har lest noen artikler her, og der eg.

Om ikkje så regner eg med du kan forklare hva du ikkje likte der som du har godtatt hos feks google

Tror du må begynne å lese det jeg faktisk skriver.

 

Jeg personlig har godtatt, men jeg kan se hvorfor folk syntes det er totalt unødvendig å måtte først godta ToS, så oppdatere Bixby bare for å deaktivere tjenesten...

 

Poenget er altså at dette kunne Samsung løst på en langt smidigere måte hvor de lot drg remappe til en del presets uten å ha noe med Bixby å gjøre i det hele tatt.

 

Forøvrig hva har Amazon med dette å gjøre? Hva om jeg ikke ønsker noen som helst taleassistent, men kun vil bruke knappen til å gå inn på kamera appen eller lignende? (uten 3rd party programvare)

Lenke til kommentar

Screendump eksempelvis som jeg spurte om... Men tar vel 5 sekunder fra knappen trykker til screendumpen er tatt.

Med tasker så går det nærmest instant :) 

 

  1. Last ned Tasker.
  2. Lag en ny Profil med Event som trigger, søk etter "Secondary App Opened".
  3. Opprett så en ny Task med feks navn "Screenshot", 
  4. Trykk "Pluss"-symbolet, søk deretter etter "System Screenshot".
  5. Gå tilbake og trykk på "Bekreft"-knappen i toppen av tasker slik at endringene blir lagret.
  6. Åpne Bixby, så velger du at den skal åpne "Tasker Secondary App" når knappen trykkes på.

Da skal "Tasker Secondary App" linkes til den tasken du har laget, slik at den  utfører oppgaven når knappen trykkes :) 

Lenke til kommentar

Tror du må begynne å lese det jeg faktisk skriver.

Jeg personlig har godtatt, men jeg kan se hvorfor folk syntes det er totalt unødvendig å måtte først godta ToS, så oppdatere Bixby bare for å deaktivere tjenesten...

Poenget er altså at dette kunne Samsung løst på en langt smidigere måte hvor de lot drg remappe til en del presets uten å ha noe med Bixby å gjøre i det hele tatt.

Forøvrig hva har Amazon med dette å gjøre? Hva om jeg ikke ønsker noen som helst taleassistent, men kun vil bruke knappen til å gå inn på kamera appen eller lignende? (uten 3rd party programvare)

Knappen er jo der for bixby?

Bare at no er den 100 ganger bedre da en kan velge.

 

Men HVA er det samsung skriver som folk reagerer på da? Hva er annerledes enn alle andre " smarte" funksjoner?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Tlf lager lyd hver gang eg låser den opp.

 

Noen som har noen ideer om hvordan eg får den av?

Innstillinger-lyd og vibrering-systemlyder

 

Evt du kan skru av volumet på system (lyder).

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Eg har tatt av " skjermlåsningslyd" så trodde det skulle gjøre susen da

Hmmm. Det som virker min A50. Burde vel være likt. Prøvd omstart?

Lenke til kommentar

Knappen er jo der for bixby?

Bare at no er den 100 ganger bedre da en kan velge.

 

Men HVA er det samsung skriver som folk reagerer på da? Hva er annerledes enn alle andre " smarte" funksjoner?

Det er jo hele irritasjonsmomentet, har du ikke skjønt det enda? Bare fordi noen liker å bli tatt bakfra med strapon så betyr ikke det at alle ønsker det.

 

ToSen i seg selv er jo ganske standard, men det gir ingen mening at du skulle måtte gå forbi den for å remappe knappen.

Lenke til kommentar

Det er jo hele irritasjonsmomentet, har du ikke skjønt det enda? Bare fordi noen liker å bli tatt bakfra med strapon så betyr ikke det at alle ønsker det.

 

ToSen i seg selv er jo ganske standard, men det gir ingen mening at du skulle måtte gå forbi den for å remappe knappen.

Men hvordan kan det være ett irritasjonsmoment?

Er volumknappene også ett irritasjonsmoment?

 

Og hvorfor føler du at du må gå forbi den for å remappe knappen?

 

I lands problem deluxe. En kan velge hva pokker man vil, men det er fortsatt ikkje godt nok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...