Elias1234 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Hei. Er på jakt etter erfaring, eller bare meninger. Noen som tror det vil funke å spraye gummispray over skjøter etter de er sparket for å unngå at de sprekker opp. I stedet for papirremse. Bare en tanke som falt inn. Så er ute etter litt meninger/erfaringer før jeg prøver. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Papir er der vel kun for å få litt styrke i skjøten? Eller er jeg helt på jorde? Hva skal gummien gjøre der mener du? Lenke til kommentar
-Mort3n Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Hei !Jeg ville ikke prøvd noe sånt...Det vil neppe fungere.Du kommer til å angre sterkt når du må gjøre opp alt arbeidet på nytt igjen.. Legg i papir-remse med gipssparkel og vent til neste dag. Sparkle over skjøten på nytt med Medium sparkel og la tørke til neste dag. Avslutt med gipssparkel som siste gang sparkling.. Så er det bare og pusse og Male Heller gjør det skikkelig med en gang, slipper du angre i ettertid og må gjøre jobben på nytt..Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå