Gå til innhold

Hater TIP linjen


RolexJeans

Anbefalte innlegg

hei

 

jeg er 19 år og går TIP for 2. gang og jeg har alltid hatet denne linjen. gikk først for 3 år siden hvor jeg strøk, så gjorde jeg ikke noe på 2 år og nå er jeg tilbake til TIP linjen igjen. har nå stryket i programfag, fordi jeg ikke forstår en dritt. har også null interesse for programfag/skruer/mekanikk. har aldri vært interessert i det. det er bare slitsomt og ekstremt kjedelig. jeg hater alt med TIP

 

jeg vil egentlig ikke gå TIP, men den eneste grunnen jeg velger TIP er pga det er den eneste linjen som har null jenter

 

jeg er jævla stygg og jeg opplever mye stress og angst av å sitte i et rom med fine jenter. så derfor velger jeg en linje jeg hater (TIP) da slipper jeg ihvertfall å sitte i et rom med mange pene jenter

 

hva burde jeg gjøre nå? jeg har stryket i et viktig fag, så jeg kommer ikke til vg2. jeg kan enten gå vg1 nok en gang som 20 åring på en annen linje eller gå til NAV

 

hva burde jeg gjøre?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

 

jeg er 19 år og går TIP for 2. gang og jeg har alltid hatet denne linjen. gikk først for 3 år siden hvor jeg strøk, så gjorde jeg ikke noe på 2 år og nå er jeg tilbake til TIP linjen igjen. har nå stryket i programfag, fordi jeg ikke forstår en dritt. har også null interesse for programfag/skruer/mekanikk. har aldri vært interessert i det. det er bare slitsomt og ekstremt kjedelig. jeg hater alt med TIP

 

jeg vil egentlig ikke gå TIP, men den eneste grunnen jeg velger TIP er pga det er den eneste linjen som har null jenter

 

jeg er jævla stygg og jeg opplever mye stress og angst av å sitte i et rom med fine jenter. så derfor velger jeg en linje jeg hater (TIP) da slipper jeg ihvertfall å sitte i et rom med mange pene jenter

 

hva burde jeg gjøre nå? jeg har stryket i et viktig fag, så jeg kommer ikke til vg2. jeg kan enten gå vg1 nok en gang som 20 åring på en annen linje eller gå til NAV

 

hva burde jeg gjøre?!

 

Anbefaler å snakke med NAV/skolen. Det finnes evt privatist ordninger hvor du kan ta andre linjer, men studere hjemmefra/privat lærer etc :) Viktigste er nok å ikke gi opp.

 

Hva med å bli hjelpearbeider med en gang? Da jobber du 4-5år, med skole noen dager/uker i året :) Lønnet og du kan få velge et praktisk yrke du kanskje ønsker?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du burde gjøre to ting:

 

1. Begynne på en linje du er interessert i

2. Gå til psykolog for det du sliter med. Hvis du ikke har råd eller kan få hjelp av foreldre så kan du gå til fastlegen og få en henvisning. Det vil ta lenger tid før du får time, men du betaler bare en liten egenandel. Det er ikke sikkert du trenger veldig mange timer.

 

Det er åpenbart at du har lyst til å gå på skole, men det vil aldri bli bra hvis du tvinger deg til å gjøre noe du hater. Du burde heller ta tak i det som gjør at du ikke kan gjøre det du egentlig vil. Jeg vil sterkt anbefale deg å få hjelp, selv om det virker skummelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...