Gå til innhold

Rootet One Pluss 6, kan jeg bruke vips og andre apper?


estens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Magisk kan man skjule om noen apper skulle krangle. Er en egen instilling i Magisk.

Nå har jeg ikke root selv enda på min 6T av den enkle grunn av at jeg ikke har orket å kjøre factory reset for å deaktivere krypteringen og låse opp bootloadern - Men en kollega av meg har root med Magisk på sin Xiaomi Mi 8 med Miui 10, og han har ingen problemer med nettbank\vipps og andre apper som krever pålogging selv om Magisk ikke er skjult.

 

Så tror ikke det er noe stort problem. Antar du vil roote for å få stereo speakers? Er det som frister mest for min del iallefall.

Lenke til kommentar

Rootet og installeete magisk i gårkveld, det gikk forsåvidt problemfritt.

 

Har lagt til stereospeakers og always on display mod.

Den første fungerer, dog litt skuffende resultat.

Always on display får jeg ikke til å fungere og om jeg deaktiverer den så går 1+ bootanimasjonen i uendelig loop ved reboot.

 

Til den som lurte kan always on display modden lastes ned her:

https://forum.xda-developers.com/pixel-xl/themes/display-enabler-magisk-module-android-9-t3857025

Men den skaper som sagt krøll for meg?

Lenke til kommentar

Leste noe nylig på XDA on AOD til 6T og at det ikke måtte installeres på siste version av OxygenOS beta eller noe. 6 og 6T kjører jo omtrent samme android så gjelder vel der og.

 

Du tok vel backup i TWRP før du la det inn da? Har berget meg veldig mange ganger oppigjennom årene ved å ha tatt backup :p

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...