AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2019 Skrevet 18. januar 2019 Noen datingsider viser til diskret voksendating. Men er det ulovlig å være på en slik side å chatte. Dette er en betalingside der en betaler for å chatte. Siden viser mange damer som er leddkledd/noen nakne som eg kan chatte med. Eg har blitt svindlet stort her og vil anmelde det. Men hva Visdt dette er ulovlig av meg å være inne på slike sider? Eg vil gå til politiet å anmelde det, men frykter eg selv skal få bot. Sidenår det gjelder foxyflirt Anonymous poster hash: 9e526...bda 1
Locrin Skrevet 18. januar 2019 Skrevet 18. januar 2019 Med mindre dette er en side hvor du chattet med folk som utga seg for å være barn har du nok lite å frykte. Bare så du vet det er alt det der falskt og du sexchattet med en helt alminnelig mann eller dame. Lite politiet kan eller gidder å gjøre her. Du har blitt lurt for penger fordi du tenkte med kølla. Ta det som en dyr lærdom. 1
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Skrevet 18. januar 2019 Men er det ikke ulovlig å sex chatte visst det kommer frem at eg foreksempel kunne tendt å truffest å hatt sex? Kan ikke politiet her gi meg bot for det. Svindler for rundt 5000 da med kat-date og andre trekk som plutselig kom etter å ha registeret meg på foxy flirt og kat-date Så vet ikke hva som svarer seg. Med mindre dette er en side hvor du chattet med folk som utga seg for å være barn har du nok lite å frykte. Bare så du vet det er alt det der falskt og du sexchattet med en helt alminnelig mann eller dame. Lite politiet kan eller gidder å gjøre her. Du har blitt lurt for penger fordi du tenkte med kølla. Ta det som en dyr lærdom. Anonymous poster hash: 9e526...bda
Sampson Skrevet 18. januar 2019 Skrevet 18. januar 2019 bare om det tydelig fremgår at dette er sex _kjøp_
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Skrevet 18. januar 2019 Har ikke tilbudt penger, men har betalt for å chatte. Har eg noe å frykte da? bare om det tydelig fremgår at dette er sex _kjøp_ Anonymous poster hash: 9e526...bda
Uderzo Skrevet 18. januar 2019 Skrevet 18. januar 2019 (endret) Moderatormelding Holder med en tråd. Denne stenges. Endret 18. januar 2019 av Uderzo
Anbefalte innlegg