Gå til innhold

Kjøp av keycaps i Norge?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nettopp en Leopold FC660M med MX Cherry Browns, og etter å ha hengt litt på r/MechanicalKeyboards, så får man jo "litt" lyst til å investere i noen kule keycaps. Dessverre er dette en hobby som etterhvert krever amputasjon og salg av kroppsdeler da prisene fort blir latterlige. Finnes det ingen niche-butikk i Norge som selger keycaps og slikt? Å betale 100 kr per keycap plus frakt til 300 kroner og så toll på toppen blir rett og slett for dumt. Det blir også for dumt å kjøpe to keycaps om gangen. Har forsåvidt funnet noen keys til 60 kroner per stykk med gratis frakt - fra Hong Kong, men da sitter man å venter til solen har brent ut før man får dem.

 

Tips?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...
On 1/17/2019 at 5:19 PM, µT. said:

Jeg kjøpte meg nettopp en Leopold FC660M med MX Cherry Browns, og etter å ha hengt litt på r/MechanicalKeyboards, så får man jo "litt" lyst til å investere i noen kule keycaps. Dessverre er dette en hobby som etterhvert krever amputasjon og salg av kroppsdeler da prisene fort blir latterlige. Finnes det ingen niche-butikk i Norge som selger keycaps og slikt? Å betale 100 kr per keycap plus frakt til 300 kroner og så toll på toppen blir rett og slett for dumt. Det blir også for dumt å kjøpe to keycaps om gangen. Har forsåvidt funnet noen keys til 60 kroner per stykk med gratis frakt - fra Hong Kong, men da sitter man å venter til solen har brent ut før man får dem.

 

Tips?

 

På forhånd takk

Hvor får du tak i Leopold tastaturet? Er på jakt etter de, men det er litt dumt å få masse tull dersom man kjøper fra utlandet da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...