Gå til innhold

Nå skal Wi-Fi bli gratis på Norwegians langturer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Surfing er gratis, men strømming vil koste 

Bra! Ingenting er verre enn å prøve å laste inn VG når familen på tolv foran deg stjeler all båndbredde mens de ser på 8K Netflix. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Regner med at VPN da blir blokkert over en lav sko? Slik at man ikke har noen reell beskyttelsesmekanisme på "åpne WiFi-nett" i mot andre flypassasjer-hackere eller tredjeparter som kontrollerer den internett-linjen til flyet du er ombord på (passasjerlister og greier).

Endret av G
Skrevet

Når det gjelder norwegians WIFI trenger du ikke VPN for å beskytte deg mot tredjeparter, du trenger det for å beskytte deg mot Norwegian.

Da jeg testet det på en innenlands flight manipulerte de trafikken for å sette inn sin egen reklame i sidene jeg så på. Totalt uakseptabelt og det at de tror det er OK gjør at jeg har null tiltro til at de er i stand til å levere en sikker og god løsning.

• Liker 1
Skrevet

Når det gjelder norwegians WIFI trenger du ikke VPN for å beskytte deg mot tredjeparter, du trenger det for å beskytte deg mot Norwegian.

Da jeg testet det på en innenlands flight manipulerte de trafikken for å sette inn sin egen reklame i sidene jeg så på. Totalt uakseptabelt og det at de tror det er OK gjør at jeg har null tiltro til at de er i stand til å levere en sikker og god løsning.

Er det i det hele tatt lov?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...