Gå til innhold

Nissan om elbiler: – Vi er markedsleder og kommer til å fortsette å være det [Ekstra]


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Complexity skrev (1 time siden):
Hanhijnn skrev (2 timer siden):

Brukt Leaf? Perfekt nr. 2 bil. De bare går og går og går og (o.s.v.)...

Går ikke så langt da.. de gamle.. 

Behovet må passe med bilvalget, der som ellers. Men som en nr. 2 bil til all den daglige småkjøringen er gammel-Leaf'en perfekt. Vår 2012-modell blir ladet omtrent 2 ganger i uka som regel, og den blir kjørt MYE mer enn familie-PHEV'en vår.

Lenke til kommentar
50 minutes ago, Hanhijnn said:

Behovet må passe med bilvalget, der som ellers. Men som en nr. 2 bil til all den daglige småkjøringen er gammel-Leaf'en perfekt. Vår 2012-modell blir ladet omtrent 2 ganger i uka som regel, og den blir kjørt MYE mer enn familie-PHEV'en vår.

Joda, det er nok bra nok for mange. Ble bare litt sjokkert når en jeg kjenner nettop kjøpte seg en Leaf og den viste 120Km når batteriet var fult. Er sjelden jeg har så lite igjen på min egen bil før jeg lader den ?

 

Lenke til kommentar
Complexity skrev (28 minutter siden):

Joda, det er nok bra nok for mange. Ble bare litt sjokkert når en jeg kjenner nettop kjøpte seg en Leaf og den viste 120Km når batteriet var fult. Er sjelden jeg har så lite igjen på min egen bil før jeg lader den ?

 

To vidt forskjellige biler til to vidt forskjellige formål. Blir som å sammenligne epler og pærer. ?

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Hanhijnn said:

To vidt forskjellige biler til to vidt forskjellige formål. Blir som å sammenligne epler og pærer. ?

Absolutt, men det du nevner med at Leaf "De bare går og går og går" er relatert til pålitelighet og ikke rekkevidde. 

Får vel en en Leaf for en 50 tusen nå? Man kan absolutt spare en del på å la dieselpurka stå da og heller kjøpe en slik å pendle noen kilometer til og fra jobb med.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Complexity skrev (13 minutter siden):

Absolutt, men det du nevner med at Leaf "De bare går og går og går" er relatert til pålitelighet og ikke rekkevidde. 

Jepp. Pålitelighet er gull verdt.

Complexity skrev (13 minutter siden):

Får vel en en Leaf for en 50 tusen nå? Man kan absolutt spare en del på å la dieselpurka stå da og heller kjøpe en slik å pendle noen kilometer til og fra jobb med.

Hvis man må ha to biler for å få hverdagen til å gå opp er en gammel Leaf et godt alternativ til en BILLIG penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...