Gå til innhold

TES: Basen/Huset ditt i morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pakk ut filen og les....

 

"To install, extract the Zip to your Morrowind DATA directory. The files will

unzip to their proper locations. Upon startup of Morrowind, in the main

menu, select Data Files and check the

Balmora, A good place to stay, Near Temple, (-3,-2) Ver. 1.0.esp

so the mod will load. Good luck"

 

Lykke til! :-)

 

Edit: Feil i manualen, filene skal selvsagt til DATA katalogen...

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Bra det løste seg! Er så lenge siden jeg innstallerte/spilte at jeg hadde glemt den biten :-)

 

Teleportfunksjonen er jo genial for å komme seg raskt rundt omkring. Inne i lab'en står det en pokal eller lignende. Ta med deg denne, så kan du bare "bruke" den for å komme "hjem" igjen uansett hvor du befinner deg.

 

For å reise ut, klikker du bare på en av dødningskallene som står rundt omkring og velger hvor du vil...

Lenke til kommentar
Fant problemet nå! Funka ikke å bare ekstrakte filene til mappa "Morrowind". Jeg måtte også flytte de manuelt til de rette mappene. Flott mod, stilig hule! :)

Hva med noen screen shots fra "hulen" ?! Om du ikke har noe sted å legge ut bildene kan du maile dem til meg eller noen av de andre over her som har tilbudt seg å legge dem ut...

Lenke til kommentar

Heisan folkens.

 

har aldri vert en tilhenger av noe inn denne sjangeren, innstalerte morrowind ca.20.00 nå r kolokka 05.34 dagen etter, ,dette r min første pause :cool: .

er nå som lvl2. knight.Nord. lurer derfor på hvor hva jeg må jøre for og få tak i et "!!!BRA!!!" våpen\armour , så raskt som mulig gjerne med extra magiske effekter. digger dette spillet, bare litt synd at man ikke får tid til annet ;)

beste våpen\armour. hvor finner j det?

 

takker for svar MvH Nyforesket(morrowind) :love:

Lenke til kommentar
Heisan folkens.

 

har aldri vert en tilhenger av noe inn denne sjangeren, innstalerte morrowind ca.20.00 nå r kolokka 05.34 dagen etter, ,dette r min første pause :cool: .

er nå som lvl2. knight.Nord. lurer derfor på hvor hva jeg må jøre for og få tak i et "!!!BRA!!!" våpen\armour , så raskt som mulig gjerne med extra magiske effekter. digger dette spillet, bare litt synd at man ikke får tid til annet ;)

beste våpen\armour. hvor finner j det?

 

takker for svar MvH Nyforesket(morrowind) :love:

Velkommen, velkommen. :green:

 

Jeg fant Sword of White Woe relativt tidlig i spillet, og det har vært en god følgesvenn for meg. Den er verdt 17 000, og du finner den på toppen av et klesskap i et av tårnene i Balmora.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forresten et lite tips til de som vil begynne å spille/teste Morrowind... Er klar over at det finnes en ny samle-utgave der ute, men jeg kjøpte Morrowind for mer enn et år siden... Så ble den ene skiva ødelagt av riper og jeg har ikke spilt det på lenge... Dro derfor ut i forrige uke for å skaffe meg nye skiver, og fant til min glede orginalspillet i skrotekassa til Free Record Shop på Stovner til 149,- :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...