Gå til innhold

TES: Basen/Huset ditt i morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var litt stilig den hula der ja.... :w00t:

skal lage en skattehule der selv trur jeg, hive masse gull å tyvgods der. hehe alt kjøpt å betalt for skal jeg ha i huset hehehehe

 

hmm assasin hide out heheh

 

 

eller vampyr å varulv, recall to the "batcave" å ingen ser deg bli menneske igjen hehe

 

 

MR_t

Lenke til kommentar

hvor mange av tingene du lagrer der får du bruk for ?

ingen i mitt tilfelle.. kansje noen få vist du er en som bruker alchemy

bøker veier jo ingenting omtrent, å du trenger ikke legge dem i huset ditt for å lese dem.

og hva soving angår kan det gjørest i villmarken.. eller i det første og beste huset du finner

Lenke til kommentar

men poenget er.. du har våpensamlig i hulen din right ?

da regner jeg med du bruker det beste våpenet du har..

og de andre bare ligger der å støver ned ?

så sånn sett så har du ikke bruk for tingene du har der..

å ting du virkelig har bruk for er som regel dokument o.l

som veier en halv pound eller noe.

men jeg skal ikke snakke på vegne av alle her..

men jeg har ikke brukt huset mitt til noe konstruktivt..

annet en å slenge fra meg ting, ting som jeg ikke trenger, å aldri kommer til å trenge.

nå er ikke morrowind sånn at du trenger så å så mye str. for å bruke div. items

derfor tar du på deg det beste når du finner det, og da er plutselig det nest beste ubrukelig, fordi du har jo noe bedre

Lenke til kommentar

Jeg bruker forskjellige våpen. Akkurat nå bruker jeg et "vanlig" daedric long sword. Noen av våpnene mine er "for" gode, og jeg bruker dem kun i nødstilfeller. M.a.o. jeg bruker faktisk ganske mange av våpnene i våpensamlingen, og de andre er spesiallagde, og har en viss nostalgisk verdi, eller artifact weapons som koster såpass mye at det ikke er noe vits i å selge dem. I forhold til rustninger har jeg også en del forskjellig utstyr som jeg bruker, litt avhengig av vekt og slikt.

 

Det jeg i hovedsak brukte basen til tidligere var for å lagre ting jeg skulle selge. Jeg har en lei tendens til å plukke med meg alt av verdi (ikke i husene til folk, selvfølgelig - er ikke noen tyv heller - men i huler og steder jeg besøker i forbindelse med oppdrag), og måtte derfor ha et sted å lagre alt. Det var jo tross alt begrenset hvor mye du kunne selge hver dag, i alle fall før Tribunal.

 

Bøker var også en grei ting å ta med til ett sentralt sted. Ville helst lese det meste, men det var slett ikke alltid jeg var i form til det, og bøker veier faktisk en del. Da var det greit å legge dem fra meg slik at jeg kunne komme tilbake til dem senere.

Lenke til kommentar

Ahh.. gode gamle morrowind :), bra å se at noen spiller det enda. Men beklagerligvis har jeg ikke fått spillt det så mye i det siste pga. militæret, trist.. Sist jeg husker så var den beste rustingen Ebony Mail(hadde noen heftige bonus), hvertfall før bloodmoon.

 

Husker jeg hadde problemer å komme over lvl. 71-72 pga maxed out stats hehe :D. Eneste måten å komme videre oppi level var å drepe masse uskyldige folk, bruke x-antall dager i fengsel for å få lavere stats også bygge opp igjen.. kjedelig ordning, men bare for moro skyld :D fortsatt slikt eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...