Gå til innhold

TES: Basen/Huset ditt i morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker noen hus her og der jeg. Orcen min har hus 3 hus i Solstheim(Skaal byen,Raven Rock og det derre mead stedet), Ett i Mournhold(huset tell han derre trollmannen) som han leiesoldaten passer på den, har også et hus i balmora som jeg kjøpte med ein mod for 80 000. Men det huset jeg liker/er mest pønta er nok Redoran manor man får når man er archmagister for Redoran, har fylt opp hele stedet med gull og dyre våpen. Har ikke brydd meg så mye med belysning da.. har nok som det er, skal fåtaki noen screenshots om ein litta stund.

 

 

Og om den derre Lord Mail... den har 333 armor med 100 i heavy, for de som lurte på det.

ok, takk

Lenke til kommentar

morrowind er kult!

 

skulle ønske jeg hadde noen bilder å legge ut, men jeg kan bare skryte av fullt daedric utstyr og lvl 103! synes det er kulere å samle på "sett", altså for eksempel fullt glass utstyr med alle våpen osv.. tror jeg har alle mulige sett som man kan få tak i!

 

skal se om jeg får lagt ut bilder av husene mine når jeg kommer meg hjem! morrowind er maks tidsfordriv, jeg tror jeg har gjort unna alt som er av quests (noe som selvfølgelig ikke er mulig, men jeg kan ikke finne noen fler quests å gjøre).

 

btw kvakko, han fyren din ser ultrabad ut :)

Lenke til kommentar

@CobraM:

Er level 23 for øyeblikket.

 

Hvor har jeg funnet alt? Litt vanskelig å svare på uten å komme med spoilere, men de enkleste, og mest opplagte, svarene er:

- Utfør quests

- Ha begge øynene åpne for skjulte passasjer o.l. Enkelte godsaker ligger bortgjemt i diverse krinker og kroker. Selv pleier jeg aldri forlate en ei grotte eller en ruin uten at alt er undersøkt.

 

Er du ute etter å vite hvor jeg har funnet spesifikke ting kan du sende meg en PM.

 

Angående magickaproblemet vil jeg bare spørre: dere har vel ikke tilfeldigvis the Atronach som stjernetegn? I så fall ligger problemet der. The Atronach har nemlig "Stunted Magicka", som betyr at man ikke gjenvinner magicka på vanlig måte.

 

Hyggelig å høre at du starter en ny character etter "inspirasjon fra meg", men jeg aner ikke hva jeg har gjort for å inspirere deg.

 

@vladnag:

Hehe...

Tror ansiket er et av Rhedd's wood elf ansikt med dark elf texture. Det samme gjelder håret.

Ellers sjelden jeg bruker robe, men jeg synes han kler den godt.

Endret av Kvakko
Lenke til kommentar
Hyggelig å høre at du starter en ny character etter "inspirasjon fra meg", men jeg aner ikke hva jeg har gjort for å inspirere deg.

Se på typen din. Er ikke det en ultimat wizard/fighter? Det ser iallefall slik ut når man ser på huset ditt! :dribble:

Han berhersker begge deler for å si det sånn.

Lenke til kommentar
@vladnag:

Hehe...

Tror ansiket er et av Rhedd's wood elf ansikt med dark elf texture. Det samme gjelder håret.

Ellers sjelden jeg bruker robe, men jeg synes han kler den godt.

Kult!

 

Jeg har bare spilt med Redguard jeg, så jeg har ikke prøvd noen andre ;) Dunmer ser egentlig jævlig kule ut!

 

Spillet blir jo litt annerledes for hver rase, så kanskje jeg skal prøve ut alle ;)

 

bruker ikke robe selv heller, nå er det hovedsaklig pga av at jeg har hele daedric suppa, og det kan jeg jo ikke skjule :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...