Gå til innhold

Trenger tips til handel av utstyr


Anbefalte innlegg

Jeg er en mor som har en gutt på 11 år. Han spiller mye Minecraft og Roblox. Nå ønsker han seg Overwatch. Alt dette på PC. Det jeg lurer på er om det kan brukes håndkontroll til disse spilla, eller er det bare tastaturet? Og er det evt en håndkontroll som man absolutt bør styre unna? Og kan dere anbefale en hodetelefon med mikrofon, og fortelle hvilken jeg bør styre unna? Er det andre ting man anbefaler som "tilbehør" til slike spill?

Endret av HTB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke anbefalt kontroll på et slikt spill da de fleste synes det er bedre med mus og tastatur, regner med det er det han bruker nå.

 

Så du kan kjøp mus, tastatur, headsett eller musematte. Er det noen av disse tingene han egentlig trenger? Bare lurte siden det er jo kjipt å kjøpe noe som er dårligere enn det han har nå.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan det er med Minecraft og Roblox, men om din elleve år gamle sønn skal bevege seg ut i Overwatch multiplayer-verden, ville jeg skrudd av alt som har med kommunikasjon å gjøre. Alt av eder og galle som befinner seg der ute er ikke noe du vil utsette poden for. Nå er neppe Overwatch det verste miljøet en kan utsettes for, men nå til dags virker det som du kommer over toxic drittunger nær sagt uansett hva du spiller online, så bedre å være føre var.

Lenke til kommentar

Støtter siste.

 

Jeg er en 29 år, og blir stadig vekk satt ut av hvor mye dritt det er i kommunikasjonen i online-spill. Det gjelder både tekst og over mikrofon. Type spill betyr lite tror jeg, så lenge de er kompetitive blir det slik.

 

Når det er sagt er Overwatch et helt fantastisk spill, vil også si det er ok til en 11-åring. Langt bedre enn å begynne med skytespill med realistisk grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...