Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Baderomspanel og -belegg


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

 

Har et bad med fliser med varmekabler, men ønsker å gå over til panel på vegger og vinylbelegg på gulv.

 

Har lagt ut jobben på mittanbud.no uten at noen har svart. Hvor kan jeg da finne fagpersoner til jobben?

 

Glemte å presisere at jeg ikke ønsker å bruke de store kjedene/virksomhetene men ønsker svar på hvordan jeg kan finne uavhengige enkeltmannsforetak som kan gjøre en slik jobb. 

 

--

Abahan

Endret av Abahan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ønsker du et enkeltmannsforetak til å gjøre dette, sånn at du kan betale uten skatt og moms?

Dette er på alle måter ulovlig og jeg vet av flere som har blitt medskyldig i mva unndragelse siden de har betalt svart og dermed fått mva regning fra staten på dette. Anbefales ikke å bruke useriøse, du får det du betaler for.

Sånn ellers er det ikke anbefalt å legge flere lag, verken vinyl over flis eller omvendt, man magasinerer fukt på denne måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må jo fjerne flisene på gulv da. Er du heldig overlever varmekablene, men det er en risiko for at de dør. Da må man pigge opp og støpe på nytt. Kjekt om man da bruker et selskap som tar eventuelle ekstrakostnader de forårsaker på sin kappe. 

Litt usikker på hva slags panel du tenkte å bruke på vegg, men er det vanntette typer får du problemer med to sjikt med damp/vanntette membraner. 

Høres ut som vesentlige kostnader for å oppgradere utseendet. Er det gammelt bad som må totalrenoveres? Kan male flisene dersom de har "feil" farge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...