Gå til innhold

STYGGESTE mobil


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rask der ja... USA bruker vel GSM 1900... blandet litt med de norske NMT-telefonene på den tiden, som heller ikke fikk noen designpris.....

 

Litt morsomt å se gamle serier, når stor-gutta i hollywood sitter ved bassengkanten i hvit dress, med Ferrarien parkert utenfor, så drar de opp den mursteinen og er konge fordi de faktisk har mobil....

 

I dag må du ha satelitt telefon for å være konge... Hmmmm.....det hadde vært noe... Nei, nå har de sikkert kjøpt julegave til meg allikevel... får bli neste år.. :yes:

Lenke til kommentar
Av de telefonene som er aktuelle nå, synes jeg at SX1 er styggest.

 

Jeg synes ikke Siemens SX1 er så stygg. Jeg finner den stilig og litt "proff", både på innsiden og utsiden. Hvis det er den mobilen du synes er styggest, så har du kanskje ikke sett så mange... :roll:

Eh... Jeg har hatt det som er av mobiltelefoner. Dette året har jeg hatt 15 forskjellige. Min personlige mening er at SX1 er stygg. Hva du synes bryr jeg meg mindre om.

Lenke til kommentar

herregud dere har ikke truffet spikeren skikkelig; skal dere ha kremen av dritt mobiler så er det dette: CHEA

bare se!

ch168.gif

ch178.gif

ch188.gif

ch198.gif

 

nå kommer det verste: Alle er den samme mobilen bare i forskjellelig skall, alle er like store i størrelsen (106 x 45 x 20 mm)

hvis dere har litt peil på mob så vet dere at dette er "etterligninger" av nokia og samsung

se bare her:

ssr210.gif

samsung R210

 

no8310.gif

nokia 8310

 

no7210.gif

7210

 

 

 

 

og alle kom etter 2 kvartal 2003 :laugh:

her er specsene:

- Polyphonic ringtones

- Ringtone composer

- Build-in handsfree

- T9

- Calculator

- Calendar

-Dualband

 

mangler stortsett alt annet (wap,gprs,mms,ems,triband osv)

synes ærlig talt synd på merket

 

nei og nei og nei.... :laugh::p;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...