Gå til innhold

Hva syns dere Vålerenga fans om Intility arena.


Skribenten_

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid forbundet Vålerenga fans med tøffe karer, i brune puber med en eller annen fasenasjon for MC og motor på si. Hva syns dere hardbarka Vålerenga fans om navnet Intility arena? Det klinger ikke akkurat manndom av ordlyden. Intility høres i bestefall ut som et dårlig forsøk på et trendy webselskap som aldri kommer til å gjøre det bra. De kunne da i det aller minste gitt navnet Intility Stadion, men de topper det hele med "arena", som hvertfall ingen forbinder med fotball. 

Endret av Skribenten_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns ikke noe om sponsornavn generelt. Hadde Brann eller RBK solgt stadion navnet hadde jeg fremdeles kalt de for Brann stadion og Lerkendal. Fordi jeg er motstander av "den moderne fotballen". Syns også andre fans som også utad er mot den moderne fotballen kaller den for Intility for å "erte" oss. 

Det irriterer meg litt at andre Vålerenga supportere kaller stadion for Intility.

Firmaet i seg selv er ikke så ille, gründerbedrift fra Oslo øst, det kunne vært mye verre, men det er fortsatt ett sponsornavn.

 

For meg heter stadion Vålerenga Stadion. 

 

Edit: Ellers passer nok ikke stereotypen din av en Vålerenga supporter så bra lengre :p

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke noe om sponsornavn generelt. Hadde Brann eller RBK solgt stadion navnet hadde jeg fremdeles kalt de for Brann stadion og Lerkendal. Fordi jeg er motstander av "den moderne fotballen". Syns også andre fans som også utad er mot den moderne fotballen kaller den for Intility for å "erte" oss. 

Det irriterer meg litt at andre Vålerenga supportere kaller stadion for Intility.

Firmaet i seg selv er ikke så ille, gründerbedrift fra Oslo øst, det kunne vært mye verre, men det er fortsatt ett sponsornavn.

 

For meg heter stadion Vålerenga Stadion. 

 

Edit: Ellers passer nok ikke stereotypen din av en Vålerenga supporter så bra lengre :p

 

For å ikke snakke om tippeligaen og OBOS ligaen (grusomme navn), nå mange år etter de aller fleste moderne land, så har endelig NFF tatt til fornuft å kalt den øverste ligaen for eliteserien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...