Sheldon C Skrevet 3. november 2018 Rapporter Del Skrevet 3. november 2018 Mitt 6 år gamle 60" plasma har tatt kvelden. Plutselig røk sikringen på kursen. Jeg fikk ikke aktivert sikringen før støpselet er trukket ut av veggen. Når jeg setter i støpselet så kommer det et smell i tv og sikring går igjen. Har prøvd gjentatte ganger. Lukter litt brent nå. Er det verdt å bruke penger på feilsøking og rep? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Er det verdt å bruke penger på feilsøking og rep? Tja jeg ville ikke brukt flere tusen kroner på den iallefall. Du kan jo snakke med produsenten for å høre hva noe slikt kan koste. Men de sier sikkert at du må bare kjøpe nytt TV vil jeg tro. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Det kan jo høres ut som det er en enkel og grei feil, som er lett å fikse hvis ikke for mye er svidd. Hvis det for eksempel er snakk om en av de siste Panasonic-toppmodellene kan det være verdt å få det sjekket, for det er fortsatt ikke lett å finne noe bedre. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. november 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Det er snakk om et Samsung, sannsynligvis en billig modell siden den kostet 8000 for 6 år siden. Risikoen er at man leverer inn et Tv til feilsøking, så får man beskjed at det vil koste flere tusen å fixe og dermed lite hensiktsmessig fremfor å kjøpe nytt....og så får man vel faktura på en tusingfor feilsøking. Jeg får ta en prat med Elkjøp Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 (endret) Hiv mannskiten. En fordel når du reklamerer på ting over en viss størrelse, slik som dette, er at butikkene henter og bringer. Men dette blir ingen reklamasjon, så du må nok selv stå for frakten. Dette vil nok koste mer enn fjernsynet er verdt, selv om reparasjonen skulle vise seg å være enkel. Endret 4. november 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. november 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Frakten tar jeg selv, bor få kilometer fra butikk og har varebil. Men utfallet blir sannsynlig at jeg bytter Tv.....vi nærmer oss Black friday Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2018 Rapporter Del Skrevet 4. november 2018 Men fjernsynet fikses ikke i butikken. Det svære droget skal fraktes til verkstedet, og det blir nok heller ikke gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå