Gå til innhold

Fikk tilsendt feil, men lignende vare.


Anbefalte innlegg

Hei, bestillte https://www.multicom.no/microsoft-xbox-wireless-adapter-for/cat-p/c/p9820343,
men fikk tilsendt en nyere modell,
har jeg da mulighet for å kreve omlevering?

Problemet med den nye modellen er at den ikke støtter Windows 7,
mens den gamle gjør det, har ikke tenkt å installere Windows 10 enda,
så er avhengig av å ha den gamle varianten.

Produktbildet på Multicom viser helt klart den gamle varianten,
men allikevel sendte de den nye.

Jeg bestillte kun derfra fordi de visste den gamle varianten. :hrm:

Her er en sammenligning:

post-75835-0-94260300-1540915379_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste er jo å ta kontakt med Multicom og høre med de, noe du jo må uansett :)

Uansett har du jo 14 dagers angrerett.

 

Det står forresten to steder at dette er for Windows 10, både i produktinfo og i produktnavnet "Microsoft XBOX Wireless Adapter for Windows 10 Xbox One"

 

Har kontaktet de,

men ville høre om jeg har rett på det eller ikke. :)

 

Jeg så selvfølgelig at det sto Windows 10,

men gjorde litt research før jeg bestillte,

og er mange som bruker den gamle til Windows 7. :)

 

Dessuten så står det på Xbox sine supportsider at adaptaret støtter Windows 7, 8.1 og 10:

 

https://support.xbox.com/en-HK/xbox-on-windows/accessories/xbox-wireless-adapter-for-windows-compatibility

 

Jeg tipper at det nye adapteret vil kunne få Windows 7 støtte etterhvert,

men de har ikke fått ræva i gir å lagd kompatible drivere. :p

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Du har uansett 14 dagers angrerett på kjøp på internet. Så lenge du er innenfor denne tidsfristen så har du rett til å sende produktet tilbake til Multicom og heve kjøpet.

Men du kan nok ikke kreve at Multicom leverer den forrige modellen. Du kan selvsagt ta kontakt med dem og spørre om de har anledning til å få tak i den forrige modellen.

Lenke til kommentar

Du har uansett 14 dagers angrerett på kjøp på internet. Så lenge du er innenfor denne tidsfristen så har du rett til å sende produktet tilbake til Multicom og heve kjøpet.

 

Men du kan nok ikke kreve at Multicom leverer den forrige modellen. Du kan selvsagt ta kontakt med dem og spørre om de har anledning til å få tak i den forrige modellen.

 

Kommer til å benytte meg av angreretten viss de ikke kan skaffe den forrige modellen.

 

Litt misledende at de bruker bilde av ett annet produkt enn det de selger spør du meg,

burde ikke være vanskelig å bytte bildet på produktsiden,

men er ikke sikkert de er klar over at det er forskjell på modellene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...