tore_v1 Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Hei Jeg skal bytte ut det meste av innmat i maskina, og tenkte på en variant av delene fra Black Refinery, dog uten kabinett og skjermkort (avventer hva som skjer med 20XX og jeg kjører uansett på 1080P så jeg tror 290-kortet mitt holder en stund til). Foreventes det store dropp på delene i Black Refinery slik at det er lurt å vente? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1806119&hl= Tråden min fra forrige runde med vurdering. Tok til meg tipset om å bytte lydkort, så da er det et pci-e kort fra Lynx på vei - derav ingen begrensning på hovedkort. Black Refinery: Kabinett: Fractal Design Define CHovedkort: Asus TUF B450M Gaming-Plus Prosessor: AMD Ryzen 5 2600XSkjermkort: Asus Radeon RX Vega 64 Strix Gaming OC 8GBMinne: Corsair Vengeance LPX 3000MHz CL15 16GBSSD: Samsung 970 EVO 256GB SSD (500 siden jeg er lei trange disker)Harddisk: Seagate Barracuda ST2000 2TB (Tror jeg hiver inn en større lagringsdisk fordi det er så tøysete billig med lagringsplass nå)Strømforsyning: EVGA GQ 650W https://www.prisjakt.no/list.php?l=521087&view=m Det kommer da på 7k, per i dag, pluss 12-1300 for en stor lagringsdisk. Så - vente eller ikke? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Tålmodighet. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Vil si tålmodighet så absolutt kan lønne seg når det tross alt bare er en måned igjen. 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Tolmod, ja. Det er ikkje vits å handla no. 1 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 OK - jeg trengte den.. Er jo rasjonelt. Må uansett bli ferdig med en bod som skal støpes, så da kan jo dette kanskje være en bonusen min når jeg blir ferdig.. Takker og bukker for innspill. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 30. oktober 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2018 Riggen jeg tenker på - ser det ok ut? Tenker på 2060 eller 2070 etterhvert, eller AMD sitt tilsvarende som også ser spennende ut. CPU-kjøler tenker jeg ikke på, siden jeg ikke skal overklokke - og ikke minst så står pcen i et annet rom enn meg. Regner med at stock funker fint. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. november 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2018 Da er handlekurven stort sett komplett hos komplett... Kommer cpu på salg blir det gavekort hos komplett - det får jeg alltids bruk for. Noen innspill før jeg trykker på bestill? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå