Gå til innhold

FEATURE: Fire filmer du kan se for å varme opp til Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ridiculous 6 har jeg ikke giddet å se.

 

Du kan nok pent hoppe over den ja. Poenget mitt var egentlig mest at jeg ikke syntes Appaloosa var spesielt bra, til tross for at jeg digger sjangeren.

 

Synes forøvrig det er merkelig at ingen har nevnt Lonesome Dove. (Du som liker Open Range bør også like den, tenker jeg.) Jeg får umiddelbare vibber til den hver gang jeg ser noe av RDR2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan nok pent hoppe over den ja. Poenget mitt var egentlig mest at jeg ikke syntes Appaloosa var spesielt bra, til tross for at jeg digger sjangeren.

 

Synes forøvrig det er merkelig at ingen har nevnt Lonesome Dove. (Du som liker Open Range bør også like den, tenker jeg.) Jeg får umiddelbare vibber til den hver gang jeg ser noe av RDR2.

Appaloosa er briljant. Alle de små detaljene.

Som etter Cole og Hitch har plaffa ned 3 karer i en bar. I stede for å bare sette revolveren tilbake i beltet lader han om først.

Eller hvordan Cole kan med en gang kan se hvem som er det svakeste leddet og med rene baller av stål kan få 20 mann til å stikke av.

 

Eller den mektige 8 gauge hagla til Hitch som de måtte spesial lage da de er ulovlige i USA fordi de er for awesome.

 

If etter å ha lest bøkene. Kan jeg si at Harris og Mortensen spiller Cole og Hitch perfekt.

Svakheten er så klart Renee Zellwigger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...