Gå til innhold

Google Pixel 3 byr på enda bedre kamera og trådløs lading


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men å lansere i Skandinavia er visst utrolig vanskelig.

 

 

Kan det ha noe med å gjøre at spesielt Nordmenn absolutt skal ha 5 års spinnvill reklamasjonstid? Hadde jeg produsert fin-elektronikk hadde jeg heller aldri lansert i ett så lite marked som Norge med den reklamasjonstiden vi holder så kjært.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Men å lansere i Skandinavia er visst utrolig vanskelig.

 

 

Kan det ha noe med å gjøre at spesielt Nordmenn absolutt skal ha 5 års spinnvill reklamasjonstid? Hadde jeg produsert fin-elektronikk hadde jeg heller aldri lansert i ett så lite marked som Norge med den reklamasjonstiden vi holder så kjært.

Produserer man etter kvalitetsbegrepet "ræva minus" så vil nok en 5 års reklamasjonsrett svi hardt. Tipper garantitid på 2 år er halvannet år for mye for dette overvåkningsproduktet.

Lenke til kommentar

Kan det ha noe med å gjøre at spesielt Nordmenn absolutt skal ha 5 års spinnvill reklamasjonstid? Hadde jeg produsert fin-elektronikk hadde jeg heller aldri lansert i ett så lite marked som Norge med den reklamasjonstiden vi holder så kjært.

Nei. Det finnes bråter av større og mer lukrative markeder som Google holder seg unna. I Europa lanseres telefonene bare i Storbritannia, Irland, Frankrike, Tyskland, Spania og Italia.

Lenke til kommentar

Fra artikkelen:

"Akkurat som med Pixel-mobilene er det ingenting som tyder på at Pixel Slate kommer til Norge med det første."

 

Er det noen som vet hvorfor det er slik? Er det Google selv, som ikke ønsker at vi skal bruke disse mobilene i Norge, eller hvem er det som står å hopper opp og ned på bremsen?

 

De kinesiske mobilene fosser jo inn over grensen, i alle mulige slag, men vi skal ikke få Google Pixel? Var ikke det samme greia med Pixel 2?

Disse mobilene får jo i tillegg jevnt over veldig god kritikk, og veldig mange ville vært interessert i dem, om så bare fordi de hele tiden blir oppdatert til nyeste Android versjon.

Lenke til kommentar

Fikk inntrykket av at Google pushet Assistant ut til diverse land inkludert de skandinaviske nå nylig var for å lansere den her globalt. Veldig skuffende å se at den ikke kommer til Norge offisielt.

Mye av der som kommer med Hub er ikke støttet av norsk assistenten. Enten på telefon eller snart Google Home. Fks routines. Men har bestilt en selv fordi jeg bruker engelsk
Lenke til kommentar

Fra artikkelen:

"Akkurat som med Pixel-mobilene er det ingenting som tyder på at Pixel Slate kommer til Norge med det første."

 

Er det noen som vet hvorfor det er slik? Er det Google selv, som ikke ønsker at vi skal bruke disse mobilene i Norge, eller hvem er det som står å hopper opp og ned på bremsen?

 

De kinesiske mobilene fosser jo inn over grensen, i alle mulige slag, men vi skal ikke få Google Pixel? Var ikke det samme greia med Pixel 2?

Disse mobilene får jo i tillegg jevnt over veldig god kritikk, og veldig mange ville vært interessert i dem, om så bare fordi de hele tiden blir oppdatert til nyeste Android versjon.

Har venter i 2 år nå på Google Pixel kommer til Norge. Er enig med deg. Forstår ikke helt hvorfor fks Google Home produkter kommer hit men ikke nettbrett/slate eller telefonene. Jaja lov å håpe på neste år
Lenke til kommentar

Hvor er det blitt av alle busslomme-trollene nå da? Var det ikke like kjekt at Google også kom med det?

 

Det ser ut til å være den nye trenden. Like etter 2:1 skjermer.

Begge er ganske tåpelige.

Rammer gjør definitivt telefonen bedre å bruke, og du får plass til mere i telefonen.

Lenke til kommentar

 

Men å lansere i Skandinavia er visst utrolig vanskelig.

 

 

Kan det ha noe med å gjøre at spesielt Nordmenn absolutt skal ha 5 års spinnvill reklamasjonstid? Hadde jeg produsert fin-elektronikk hadde jeg heller aldri lansert i ett så lite marked som Norge med den reklamasjonstiden vi holder så kjært.

Du har 5 års reklamasjonstid mot selger. Velger de f.eks å selge dem via Komplett så er det komplett som står for tapet etter de 2 vanlige åra garantien pleier å vare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...