Gå til innhold

Ny rollespillgruppe, Jæren, Rogaland.


Adûnaic

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg er en kar på 31år, som har lyst å starte en liten rollespillgruppe.

Har drevet med Tabletop role-playing(pen & paper) siden jeg var 8år til rundt 17, til gruppen ble oppløst da de fleste fikk mindre tid og nye interesser. Jeg har nå lyst å få startet en ny gruppe med nye bekjentskaper og ha det moro med likesinnede mens vi lever oss inn i fantasiens verden, hvor drager og onde trollmenn blir/er virkelighet.

 

Den typen spill jeg har erfaring med er:

MERP(Middle-earth role-playing)

Call of Cthulhu

Dungeons & Dragons

Vampire the Masquerade

Star Wars

Og div andre i fantasy-gothic-cyber-verdenen.

 

 

Det er ingen krav om at du har kjennskap til disse spillene eller har erfaring med rollespill, alt kan læres rimelig raskt. Det er en fordel om du har god kreativitet og at du trives i å visualisere deg i en alternativ verden.

 

Jeg holder selv til på Jæren, Rogaland, nærmere bestemt Klepp, så det er en stor fordel at du befinner deg i samme området. Vi spiller face-to-face, og ikke over nett. 

 

Om dette høres interessant ut, eller om du har noen spørsmål eller lignende, så kan du skrive her i tråden eller sende meg en melding.

 

Håper å høre fra deg og stifte noen nye bekjentskaper. :)

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke fått noe respons til nå, men håper noen tar kontakt.

Jeg ser for meg at vi møtes én gang i uken eller annenhver uke og spiller. Dette kan selvsagt tilpasses om noen ikke kan, har barn eller slikt. Det er, som sagt, ingen krav til erfaring vedrørende rollespill, så ikke vær redd for å ta kontakt eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...