Gå til innhold

Samsung Galaxy Watch tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MAG8 skrev (22 minutter siden):

Hadde kjøpt galaxy watch 46mm istedet. Kan få den for 3816,- nå på Proshop. Den har større batteri. 

Batteriet er ikke noe stort issue, da jeg ikke sover med klokke, så da lades den jo hver natt uansett (tror Watch3 skal klare et par dager på batteri).

Lider av en dyr sykdom at jeg må ha det "nyeste" når jeg skal kjøpe noe nytt. Får en litt uggen følelse om jeg kjøper produkter som er en generasjon eller 2 gamle. ? 

'Men man sparer jo helt klart mye på det. Nå fikk jeg dog 10% på Watch3, så det hjelper jo en liten smule.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Merko skrev (19 minutter siden):

Batteriet er ikke noe stort issue, da jeg ikke sover med klokke, så da lades den jo hver natt uansett (tror Watch3 skal klare et par dager på batteri).

Lider av en dyr sykdom at jeg må ha det "nyeste" når jeg skal kjøpe noe nytt. Får en litt uggen følelse om jeg kjøper produkter som er en generasjon eller 2 gamle. ? 

'Men man sparer jo helt klart mye på det. Nå fikk jeg dog 10% på Watch3, så det hjelper jo en liten smule.

Jeg skal ikke si noe. Vurderte Titanium versjonen av Watch 3 selv. Men ser ut som den ikke har LTE. Så da ble det ikke noe likevel. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kuleberg skrev (På 1.7.2020 den 7.46):

Er det flere her med galsxy watch som ikke får sendt/mottatt sms ved standalone 4g modus? 

Ja, Får ikke mottatt eller sendt SMS i standalone LTE mode. Klarer å få det til å virke ved å deaktivere(ikke fjerne) abonnement for så å aktivere. Da virker SMS helt til klokken får kontakt med telefon igjen. Dersom så klokken frakobles telefon og LTE aktiveres, virker ikke SMS. Anser dette som et software problem. Har forsøkt å resette klokke flere ganger uten effekt. Har lagt til / fjernet abonnement flere ganger uten effekt. Min operatør er Telenor. Dette er et kjent fenomen og rapporteres på en rekke forum. Viktig at man er rask til å slå av Bluetooth på Telefon mens klokken rebooter. Ønsker å kreve kjøpet hevet. SMS er en viktig funksjon som må virke på en smartklokke. Hvis det bare er en helse tracker man er ute etter, kan dette kjøpes for 1K.

Endret av Robban992
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...