Gå til innhold

Mistenkelig billig 9800 Pro?

Aetius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Den er billig ja. Og komplett er ikke de eneste som selger den til den prisen. Skal du ha et 9800pro så løp og kjøp ;)

Skrevet (endret)
Den er billig ja. Og komplett er ikke de eneste som selger den til den prisen. Skal du ha et 9800pro så løp og kjøp  ;)

Okay, det hørtes bra ut, men hvordan er ytelsen på dette i forhold til andre i samme prisklasse? I forhold til non-pro? AIW? EZ? Atlantis? XT? Overklokkingsegenskaper?

Må innrømme at jeg føler meg litt som en nysluppet fjert i en kurvstol når jeg skal forsøke å bestemme meg for hvilket kort som gir mest for pengene. Men det er vel hensikten også, tenker jeg.

Edit: Skriveleif.

Endret av Aetius
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Her er en review av akkurat det kortet og det yter veldig bra. Og til den prisen er det vanskelig å "ikke" slå til. Skal du ha et 9800pro kort er dette kortet jeg ville anbefalt til alle andre også

Two thumbs up :thumbs:

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
Og hvis du bestiller fra england så må du jo betale masse i toll og porto og gud vet hva...

Leste du hans første innlegg? Ikke det nei. Da kan jeg forklare deg at han faktisk bor i England og derfor handler han fra engelske webshopper :thumbup:

Skrevet

Pundet sto i går i ca 11.70. Da blir det ca kr 2640,-.

Det blir jo heller ikke en haug med porto og toll så

lenge han bor i England. :D

Skrevet

Okay, det virker som om dommen er bra, så da blir det det kortet - etter jul, når julegavene er et faktum. :-)

Nå må jeg stikke og rekke flyet hjem til Bergen til jul, så derfor:

Takk for all hjelp alle sammen, og GOD JUL! :xmas:

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Linken virker når jeg prøver den for andre gang. Første gangstrykk=hovedside, andre gangstrykk=powercolor 9800pro.

Skjønne den som kan :no:

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

er prisen med mva da ?

er for ofte borti priser der det står i parantes (17% vat) som kommer i tillegg.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet
Hva er det du tror om meg? :p

GBP 225.51 inc. VAT

:devil:

hehe, regna nå med at det var under kontroll, men ville være sikker slik at man ikke gikk på en liten smell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...