Gå til innhold

I kveld kan du oppgradere iPhonen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nja. Oppdatere er vel et bedre ord i artikkel overskriften, enn oppgradere. Oppgradere forbinder jeg med maskinvare forbedringer, utvide minne.  skifte cpu. oppdatere forbinder jeg med å legge in nyere programmvare som feilfikser softwaren eller til nye software egenskaper....å oppgradere iphonen ser eg da for meg å skifte ut nåværende modell med en ny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøss de oppdaterer fortsatt Iphone 5 s :p får se å få gjort det da må bare tørke støv av den først hehe!

 

iPhone 5s ble jo solgt ny for bare 3 år siden med 2 års bindingstid. Forventningsnivået angående mobiler ser ut til å være lavt i forhold til pc'ene de utkonkurerte. Fortsatte oppdateringer er ennå ikke helt til Microsoft's 10 år standard.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Skulle vel bare mange at oppdatering av iPhone skal holde i mange år, når man nå må ut med 16.000.- for topp modell.. da er forventingene til stadig oppdatering større. De beveger seg inn i et marked som forventer mer av de..

 

Heldigvis så må du ikke ut med 16k for en toppmodell, så da kan du puste lettet ut.

Lenke til kommentar

Har hatt iPhone SE siden 2016 April og ser ingen grunn til å bytte til en ny modell med FaceId, nei takk

 

Men en slik oppdatering eller oppgradering har jeg ventet på lenge, eks med skjermtid er jo genialt det, så skal dere få se Android og andre plattformer kommer med en sånn skjermtid funksjon

 

Venter bare på neste MacBook air og iPad med wireless charging og da kommer Ikea inn på bilde!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heldigvis så må du ikke ut med 16k for en toppmodell, så da kan du puste lettet ut.

 

Det er hvertfall ikke langt unna... 13.290. for 256 gb XS. Poenget er at man bør forvente at oppdatering og at levetiden på en slik telefon holder lenger en et par år. Selv har jeg en 6s 128 gb som jeg fortsatt er fornøyd med. kostet 9.590.- for 3 år siden ved lansering oktober. 

iPhone xR 128gb koster 9.290.- så er vel den som bør sammenlignes med 6s 128gb da. men for 3 år siden var vel 6s toppmodellen. I dag er det XS. Men kanskje de har lagt inn en produkt gruppe til. Altså semi topp modell, og topp modell som ikke fantes for 3 år siden. 

Endret av Andycap85
Lenke til kommentar

 

Skulle vel bare mange at oppdatering av iPhone skal holde i mange år, når man nå må ut med 16.000.- for topp modell.. da er forventingene til stadig oppdatering større. De beveger seg inn i et marked som forventer mer av de..

 

Heldigvis så må du ikke ut med 16k for en toppmodell, så da kan du puste lettet ut.

I følge prisjakt må du ut med mer enn det for den virkelige toppmodellen 512gb.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

I følge prisjakt må du ut med mer enn det for den virkelige toppmodellen 512gb.....

 

 

Misforstå meg rett, jeg synest selv det er altfor dyrt for en telefon, men rett skal være rett, nei, man tar ikke prisen for den aller dyreste konfigurasjonen og utgir dette for å være normalen, på samme måte som man heller ikke topp spekker en PC og klager over at den er dyr?

 

Toppmodellen koster 12,5k, som for såvidt også er altfor dyrt, men et godt stykke unna 16k.

 

Det er selvsagt ikke så vanskelig å forstå, men av en eller annen merkelig grunn skal man desperat få Apple til å se så dårlig ut, skjønne det den som kan..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

"oppgradere" idag, og i morgen virker ikke alarmen.. Og å ringe fungerer bare på skuddårsdagen, samtidig som batteriet er tomt før lunsj. Men bare ta det med ro og vær happy, Apple har løsningen og den koster bare 15k: Ny iPhone! Look, it's shiny! Og kredittkortselskapene og aksjonærene i Apple gnir seg i hendene.. *sukk*

Lenke til kommentar

"oppgradere" idag, og i morgen virker ikke alarmen.. Og å ringe fungerer bare på skuddårsdagen, samtidig som batteriet er tomt før lunsj. Men bare ta det med ro og vær happy, Apple har løsningen og den koster bare 15k: Ny iPhone! Look, it's shiny! Og kredittkortselskapene og aksjonærene i Apple gnir seg i hendene.. *sukk*

Apple artikkel, thklinge gjør seg klar til kamp foran tastaturet!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Skulle vel bare mange at oppdatering av iPhone skal holde i mange år, når man nå må ut med 16.000.- for topp modell.. da er forventingene til stadig oppdatering større. De beveger seg inn i et marked som forventer mer av de..

 

Heldigvis så må du ikke ut med 16k for en toppmodell, så da kan du puste lettet ut.

Ja det er jo 17k nå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

iPhone 5s ble jo solgt ny for bare 3 år siden med 2 års bindingstid. Forventningsnivået angående mobiler ser ut til å være lavt i forhold til pc'ene de utkonkurerte. Fortsatte oppdateringer er ennå ikke helt til Microsoft's 10 år standard.

 

Har du sett en oppdatering til Windows Phone i det siste?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...