Gå til innhold

PowerPC website


Anbefalte innlegg

Missforstå meg rett, siden er fin, men det jeg synes er litt problematisk er at denne siden skal representere et firma som leverer varer/tjenester og det kommer ikke frem av selve layout designet.

 

M.a.o du "tvinger" de besøkende til å lese tekst i liten skrift for at de i skal forstå hva denne siden handler om.

 

Mitt poeng: Ved hjelp av illustrativ grafikk/bilder kan dette budskapet komme mye klarere frem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har et poeng, men tipper de fleste skjønner litt når de ser på navnet..

Det skal du ikke ta for gitt :no:

 

Jeg har produsert websites med alt fra forbruker kampanjer til Business to Business og internkontroll, og min erfaring er at det er utrolig mange "late brukere"

 

Mange av de spørsmålene som går igjen er etter informasjon som står på den siden de surfer på, men de gidder ikke å lese hele siden, så da skriver de heller en klage e-mail.

Lenke til kommentar
Nå får du snart kjeft for å rett skrivefeil Ha|Tan.. :p (Det fikk vertfall jeg.)

 

Men les innlegget ditt. "Feie for sin egen dør", ellerno..:)

Jaja, gikk litt fort for seg, kanskje. Men altså, det å rette skrivefeil på en nettside er en vesentlig del av det hele. Er utrolig kjipt med en lekker side med stygge skrivefeil. Er jo bare konstruktivt rettet :)

Lenke til kommentar
Nå får du snart kjeft for å rett skrivefeil Ha|Tan.. :p  (Det fikk vertfall jeg.)

 

Men les innlegget ditt. "Feie for sin egen dør", ellerno..:)

Jaja, gikk litt fort for seg, kanskje. Men altså, det å rette skrivefeil på en nettside er en vesentlig del av det hele. Er utrolig kjipt med en lekker side med stygge skrivefeil. Er jo bare konstruktivt rettet :)

Fint vi deler samma synet..:) Synd at ikke alle deler det synet.

Lenke til kommentar
Missforstå meg rett, siden er fin, men det jeg synes er litt problematisk er at denne siden skal representere et firma som leverer varer/tjenester og det kommer ikke frem av selve layout designet.

 

M.a.o du "tvinger" de besøkende til å lese tekst i liten skrift for at de i skal forstå hva denne siden handler om.

 

Mitt poeng: Ved hjelp av illustrativ grafikk/bilder kan dette budskapet komme mye klarere frem.

JEg har skrevet at jeg ikke skal bruke denne fonten, og det skal væære større, 11px... trudde jeg skrev det tydelig...

 

Men men, skal putte inn noen grafiske elementer ;) da får jeg deg også på den forøyde siden tenker jeg meg ;)

Lenke til kommentar
Veldig fin og oversiktlig, likte den svært godt :) En liten ting: Det skrives "Hovedside" ikke Hoved side, klassisk orddelingsfeil. Dessuten heter det annonse, ikke anonse :) Er ikke noe gøy med skrivefeil på en "bizniz" side :)

 

Lykke til, dette blir bra!

Oida, takker for det, det skal jeg rette opp

Lenke til kommentar
Nå får du snart kjeft for å rett skrivefeil Ha|Tan.. :p  (Det fikk vertfall jeg.)

 

Men les innlegget ditt. "Feie for sin egen dør", ellerno..:)

Marvil, skjønner du ikke hvorfor du fikk kjeft, HalTan kom med noe viktig som skal rettes opp. Men du snakker om den teksten som står i de nyhets boxene, hvem som helst kunne skjønne at det var skrevet for å teste hvordan det så ut med text. ta en titt på den texten engang til :thumbup:

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okay guys, nå har jeg overført alt til html. Endret litt på fonte/størrelse og andre små ting

 

ta en titt og simeg om det fortsatt bør legges til no mer grafiske elemter, eller holder dette?

 

power PC!

 

 

EDIT: for de som ikke har fått det med seg: alt som er i tekst skal endres og oversettes til norsk :p Så det er lite vits å pirke på teksten ;)

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...