Gå til innhold

PowerPC website


Anbefalte innlegg

Jeg skal starte med litt bizniz form meg selv med anonsering.

Prøver å få frem en layout som ser ganske "PRO" ut og den skal være veldig søt

 

Jeg trur jeg har fått til en søt layout men krever nok hjelp fra dere for å få den sexy.

 

-Fonten skal byttes ut med trebuchet 11 px

-Sinde ska være midt stillt støtte 800*600 res.

-Logoen er under produksjon...

 

Synes siden ble litt tom for grafiske elementer, hva kan gjøres for

å forbedre denne layouten?

 

PowerPC

 

 

Takker.

tjcombo

 

og sweeeet jul! :xmas:

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strøøøøøøøken side.. Likte veldig gost fargevalgene, layouten ligner på Mac ellerno sånt.

 

- Den bakgrunntingen som ligger innenfor hver "Nyhet" var litt rar. Før jeg så det vara siden som var slik, tørka jeg av "skiten" på mi n egen skjerm..:)

- Litt skrivefeil noen plasser tror jeg.. (F.eks tror det heter Bilinnredning.)

 

Du har vertfall greid en søt layout..

Lenke til kommentar

hehe, ikke fortell meg om bilinnredninger - jobber med det hver dag! :green:

 

Men siden handler ikke om bil innredninger, handler om anonsering.. men teksten betyr ingenting første omgang siden det er layouten det er snakk om...

 

tusen takk for kommentarene, jeg skal gjøre den bakgrunns greia litt tydeligere...

 

 

men en ting til... som jeg ikke skjønner.... dette er et webdesign forum, ikke norsk kurs forum spiller det noe rolle om noen skriver feil? jeg har sett det i flere tilfeller...

 

men tusen takk Marvin!

Lenke til kommentar
men en ting til... som jeg ikke skjønner.... dette er et webdesign forum, ikke norsk kurs forum spiller det noe rolle om noen skriver feil? jeg har sett det i flere tilfeller...

 

men tusen takk Marvin!

To ting:

 

1. Tja.. Om noen poster en tråd her om at de har nytt design og det er en pro side som skal brukes til reklamering (snakker ikke bare om din nå), så mener jeg det kan være lurt å komme med en kommentar om at det er mye skrivefeil. Om et seriøst firma skal profilere seg på Internet og finner et webdesignfirma som har mye skrivefeil på sidene sine, så trekker det ned.. Kanskje vet ikke webmasteren om at det vrimler av skrivefeil, og da kan det være fint å få en påminnelse om at noen kanskje bør lese korrektur på det..

 

2. Marvin og Marvil er ikke det samma.. :D

Lenke til kommentar

haha :) ok la meg si at jeg skriver mye feil...

 

og du retter på la oss si 5 ord som er feil skrevet... trur du det vil hjelpe businessen min eller andres? :D bare lurer altså?

 

Ikke noe negativt ment altså... men jeg bare har sett noen tilfeller hvor det har

vært litt teit :roll:

 

 

Marvin eller Marvil... betyr ikke så mye for meg, ska prøve å huske til neste gang :thumbup:

 

Men takk for hjelpen... ;)

 

og hva mener du med layouten ligner på Mac? sier du at jeg har rippa noe eller?

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

Det at den ligna på Mac var ikke ment som at du hadde rippa noe.. Designet var råstilig.. Ordla meg feil egentlig. Logoen ligner på noe jeg har sett før (dvs skrifta :) ) Mener det kan være Mac OS X.

 

Om du har en seriøs bedrift som profilerer seg på Internet, så vil jeg si det er _RIMELIG_ viktig å unngå skrivefeil.. Slå opp kvalitetssikring i en ordbok.. At man retter 5 ord er ikke vits, poenget er at om man vil ha det bra, ikke bare layoutmessig, få en som har peiling på språket til å gå over tekstene..

Lenke til kommentar
Sant det du sier der, er helt enig med deg... Derfor har jeg gitt all "skrive" ansvaret til ei jente :)

Heh. Selv pleier jeg å overlate det til min mor som er norsklærer..:)

 

Jeg ser ikke noe annet som bør endres, men lurer på en ting.

All rights are reserved and copyrighted

Finnes det en norsk versjon av denne..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...