Gå til innhold

PowerPC website


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men en ting til... som jeg ikke skjønner.... dette er et webdesign forum, ikke norsk kurs forum spiller det noe rolle om noen skriver feil? jeg har sett det i flere tilfeller...

 

men tusen takk Marvin!

Jeg er helt enig, det er ekstremt irriterende med folk som alltid skal klage/rette på skrivefeil...

 

Uansett...

 

Layout - Ser ganske proff ut, søt osv.

Forslag - Du ville få den til å se litt sexy ut også leste jeg.... hmm hva med å få inn en liten knert fargekontrast, kanskje en litt diskre oransjfarge på logoen (kanskje der det står Power PC...) , TROR det ville gjort den "sexy" ...men det er sikkert ikke nødvendig for den er veldig fin som den er...

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig, det er ekstremt irriterende med folk som alltid skal klage/rette på skrivefeil...

Tja. Om du ikke vil kvalitetsikre arbeidet ditt så. Vi har diskutert det, og kom frem til at kvalitetsikring var rimelig viktig på seriøse websider.. Greit nok i innlegg i tråder, der kan det nok være irriterende, men om man ber om kritikk på websider, er skrivefeil nesten like viktig som designet. (Merk; Nesten like viktig.)

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig, det er ekstremt irriterende med folk som alltid skal klage/rette på skrivefeil...

Tja. Om du ikke vil kvalitetsikre arbeidet ditt så. Vi har diskutert det, og kom frem til at kvalitetsikring var rimelig viktig på seriøse websider.. Greit nok i innlegg i tråder, der kan det nok være irriterende, men om man ber om kritikk på websider, er skrivefeil nesten like viktig som designet. (Merk; Nesten like viktig.)

dersom han spør om å få rettet norsken sin så hjelp han. hvis han spør om å få konstruktiv kritikk på siden så gi han heller det. var jo ikke akkurat verdens største skrivefeil heller da..

om man ber om kritikk på websider, er skrivefeil nesten like viktig som designet. (Merk; Nesten like viktig.)

jammen for fanden det er BARE designet han spør om..

hva kan gjøres for

å forbedre denne layouten?

 

bra side tjcombo, seriøst og skikkelig.

kanskje en kontrast i logoen hadde gjort seg? bare en tanke.

Lenke til kommentar
Se litt på css-egenskapen line-height. Jeg synes mye av teksten er litt for sammentrykt.

JA den er det, jeg skal bruke en annen font type i 11 px som nevnt, så det ska nok gå sweeet det ;)

 

 

takker for alle kommentarene. Nå har jeg en ide bak hva jeg bør gjøre bedre!

 

Its under construction! :thumbs:

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
Jeg er helt enig, det er ekstremt irriterende med folk som alltid skal klage/rette på skrivefeil...

Tja. Om du ikke vil kvalitetsikre arbeidet ditt så. Vi har diskutert det, og kom frem til at kvalitetsikring var rimelig viktig på seriøse websider.. Greit nok i innlegg i tråder, der kan det nok være irriterende, men om man ber om kritikk på websider, er skrivefeil nesten like viktig som designet. (Merk; Nesten like viktig.)

dersom han spør om å få rettet norsken sin så hjelp han. hvis han spør om å få konstruktiv kritikk på siden så gi han heller det. var jo ikke akkurat verdens største skrivefeil heller da..

om man ber om kritikk på websider, er skrivefeil nesten like viktig som designet. (Merk; Nesten like viktig.)

jammen for fanden det er BARE designet han spør om..

hva kan gjøres for

å forbedre denne layouten?

 

bra side tjcombo, seriøst og skikkelig.

kanskje en kontrast i logoen hadde gjort seg? bare en tanke.

Pft. Tenkte jeg bare skulle opplyse ham om det.. Det skader vel aldri..

Lenke til kommentar

Marvil, det er veldig snillt av deg å rette opp skrive feil osv. Men om du tar en titt på den sida engang til, så ser du at det er 4 nyhets boxer der... ta en titt på all den teksten, trur du virkelig at jeg har skrevet det for at det skal være der, eller trur du jeg har skrevet det for å teste hvordan layouten ser ut med tekst?

Helt ærlig, hva trur du? :yes:

Lenke til kommentar
en eller annen kommenterte at det ble litt møkkete bak nyhets boxene, ble dette betta?

Det var vel jeg som sa, og jeg synes det ble bedre ja.. :yes:

 

Likte også "toppen" veldig godt. Siden er ekstremt behagelig å se på, og layouten er konge.

 

Fortsett slik. Sweeeeeeeeeeeeeet :D

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...