Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:41 Skrevet i går, 17:41 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det er godt 😋😋 Vi er helt enige. 1
Maskinfører Skrevet i går, 17:46 Skrevet i går, 17:46 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi er helt enige. Ja det er bra 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:47 Skrevet i går, 17:47 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er bra 1
Maskinfører Skrevet i går, 17:56 Skrevet i går, 17:56 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 1
Mannen med ljåen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Salat fra Rema sin salatdisk. Like god som alltid. Liker å ha oppi kylling, to typer salat, løk, paprika, mais, fetaost, og noen ganger litt ost og skinke. Karridressing på topp. 😻 1
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Salvesen. skrev (På 29.11.2025 den 16.03): En klassiker i fra studietiden i dag, jankas favoritt. På meg og mini:) julebrus til! Spagetti er godt 😀
Salvesen. Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Maskinfører skrev (47 minutter siden): Spagetti er godt 😀 Ja, carbonara/hvit er nok min go to. Men denne sitter plantet igjen fra studietiden og når vi hadde litt penger til overs. Det er trossalt kjøtt og fløte i denne🤣 1
Maskinfører Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Salvesen. skrev (2 minutter siden): Ja, carbonara/hvit er nok min go to. Men denne sitter plantet igjen fra studietiden og når vi hadde litt penger til overs. Det er trossalt kjøtt og fløte i denne🤣 Spagetti er det beste jeg vet 😀 ja visst er det det 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå