Gå til innhold

Her er Googles nye «våpen» mot svindlere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke lage en modell som kan festes på klokkereimen, da slipper man å huske på å ha den med seg i bukselommen?

Dette eksistere allerede og dette har jeg tro på.

 

Til ahelg ja begge du kan kjøpe ikke bare 1 enkel men dobbel også, jeg vet ikke om man må bruke innloggings password i tillegg, håper ikke det, burte være nok med sterkt password på evt Ruter, og så plukke i noklen

 

Da mener i eget hus  så klart, på reise og Hotell Flyplass etc vet jeg ikke om noen vet Takk for svar.

 

Jeg ser dette som en god løsning lidt dyr kanskje, men funker det er det vert sin pris.

Skipperskrekk.

Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig om man mister nøkkelen sin? Hvordan kommer man seg inn på tjenester som Gmail da?

 

Tjenestene til Google, for eksempel det som på norsk heter "Avansert beskyttelsesprogram" (Advanced Protection Program) krever at du registrerer minst to nøkler. Den ene bør du oppbevare på et sikkert sted som reservenøkkel. Det begrenser heft og plunder dersom du mister en nøkkel.

 

Mer om Google avansert beskyttelsesprogram finner du her: https://landing.google.com/advancedprotection/

Endret av EWNN849Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...