Gå til innhold

Hvordan lysne lenovo dataskjerm?


Cappoile

Anbefalte innlegg

Har hatt dette problemet for en ganske lang stund nå, og siden da har jeg fått ny pc. Men jeg har denne pc'en, Lenovo thinkpad l440 og jeg får IKKE tatt opp lys styrken på den. Merk at, jeg kan ikke se noe som helst på skjermen og jeg kan bare se ett lite glimt av profilbildet. Jeg har prøvd Fn+home, også har jeg prøvd de knappene på skjermen som man justere lys styrken, men ingenting skjer. Kommer ikke til å ta den til reparasjon. Kommer meg inn på den, men det nytter jo ikke  når jeg ikke kan se.

 

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Ville gjerne ha fått bildene mine fra pc'en tilbake.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke baklyset som har tatt kvelden, da? Jeg har hatt lignende problem på en annen PC for en del år tilbake. Den var bare ca et halvt år gammel da skjermen plutselig ble svart, og jeg kunne bare se et vagt omriss av bildet i visse vinkler. Viste seg at det var kabelen mellom selve PCen og baklyset i skjermen som hadde et brudd.

Lenke til kommentar

Er ikke baklyset som har tatt kvelden, da? Jeg har hatt lignende problem på en annen PC for en del år tilbake. Den var bare ca et halvt år gammel da skjermen plutselig ble svart, og jeg kunne bare se et vagt omriss av bildet i visse vinkler. Viste seg at det var kabelen mellom selve PCen og baklyset i skjermen som hadde et brudd.

Kan være en god mulighet, pc'en var kanskje tre år da den glapp. Så ingen måte å fikse den på uten å betale for reparasjon? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...