Gå til innhold

Endelig bekreftet: Diablo III kommer til Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er flott for nye spillere på nintendo-platformen, og et veldig bra signal for andre utviklere at Switch er noe å lage spill for! :D

 

Det er også god trening for Blizzard og kan åpne veien for at fremtidige spill også kanskje kan komme på Switch. Et eksklusivt Blizzard-spill til Switch hadde vært konge (Lost Vikings anyone?)

Endret av Hojjoj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor spille D3 når man har spill som Grim Dawn og Path of Exile? Jeg har nettop startet med GD igjen og det er så mye bedre enn D3...

 

Diablo er jo dødt

 

Grim Dawn har absolutt sine sterke sider, men jeg synes hele spillopplevelsen bærer litt preg av at det er et lite studio som står bak. Spillmekanikken føles mye mindre polert enn i Diablo 3. 

Lenke til kommentar

Joda, skal ikke si at Grim Dawn er det perfekte spillet og er delvis enig i hva du sier Vegard.

 

Men fordelen til Grim Dawn er jo at det vedlikeholdes med content. Jeg var heller ikke helt fornøyd før ekstra pakken kom, og det kommer enda en i år. Diablo 3 er jo komplett dødt når det kommer til content. Kommet veldig lite nytt der de siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...