Gå til innhold

Google Assistant åpnet i Sverige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt den norske versjonen i rundt ett år, jeg er med i Googles testgruppe, og får hele tiden brev med "Konfidensielt" fra Google.

 

Har ikke lov til å kommentere noe om selve tjenesten, uten å bli kastet ut ut av gruppen.

 

Men siste eposten derfra er som vanlig, så det blir nok neppe dette kvartalet.

Lenke til kommentar

Har hatt den norske versjonen i rundt ett år, jeg er med i Googles testgruppe, og får hele tiden brev med "Konfidensielt" fra Google.

 

Har ikke lov til å kommentere noe om selve tjenesten, uten å bli kastet ut ut av gruppen.

 

Men siste eposten derfra er som vanlig, så det blir nok neppe dette kvartalet.

 

Hvordan melder du deg inn i testgruppen?

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg litt er at de skal nasjonalisere tjenestene sine. Det er flott å ha en norskspråklig søkemotor og google assistant... men majoriteten av tiden vil jeg ha dette på engelsk. 90 % av det jeg søker på er engelsk. Og med tekniske duppeditter er det oftere lettere å finne ordet på engelsk enn jallaordet på norsk. Man bør ha både norsk og engelsk tilgjengelig, og kunne snakke begge språk med tjenesten. Jeg vil da mest bruke engelsk for teknisk og mesteparten jeg søker etter, og litt norsk på hverdagslige ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Relativt enkelt å gå rundt dette. Last ned Google assistent fra apkmirror og endre språket på telefonen din til engelsk (USA) og vipps så har du tjenesten aktiv. Dog vanskelig å alltid måtte kommunisere på engelsk eller skrive meldinger på engelsk, men tjenesten funker overraskende bra.

 

 

Hvorfor ikke bare hente ned i fra Google Play, så endre språk på telefonen før eller etter. Ingen grunn til å hente APK fra andre steder.

Lenke til kommentar

Relativt enkelt å gå rundt dette. Last ned Google assistent fra apkmirror og endre språket på telefonen din til engelsk (USA) og vipps så har du tjenesten aktiv. Dog vanskelig å alltid måtte kommunisere på engelsk eller skrive meldinger på engelsk, men tjenesten funker overraskende bra.

Joda, men jeg oppfatter hovedpoenget i denne tråden er assistant på norsk - personlig tipper jeg det er klart før jul :)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...