Gå til innhold

TEST: JBL Reflect Mini 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt 3 eksemplarer av forrige versjonen, men opplevde at koblingen til blåtann var ustabil og fart ut titt og ofte. Jeg har for det meste hatt mobilen i lomma når jeg løper. Jeg er ikke en stor fan av å ha den på armen. Jeg har hatt både iPhone og Huawei mate 10 pro i perioden. Har hatt samme problem med begge telefoner og med alle 3 settene. Har ikke dere opplevd lignende?

Lenke til kommentar

Hvordan er disse i øret passformmessig? Jeg liker ikke plugger som går inn i øret, og har alltid likt Bose sine stayhear tupper som sitter ganske løst i øret og slipper gjennom lyd utenifra. Kjøpte Jabra Elite 65t og de sitter for tett inne i øret, som gjør at jeg klør og hører masse lyder gjennom kroppen fra steg og pust.

Lenke til kommentar

Kommentarfeltet her beviser vel bare en gang for alle, at når det kommer til lyd - så prøv lyden selv. En her sier at vedkommende ikke opplevde trøkk med JBL, mens jeg derimot synes de er fantastisk moro å lytte til. :)

 

Mitt eneste aber med dette produktet, er at når batteriet har under en time igjen eller noe i den duren, så vil en stemme minne deg på dette hvert 45 sekund. Det er unødvendig.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nylig disse på finn.no til halv pris, da mine 1 gen sluttet å gi lyd til venstre propp. Har hatt proppene i underkant av 2 år, proppene er levert til service under garanti.  Dette opplevde jeg også med Jaybirds Bluebuds x (1 gen jaybirds) 

 

Når det gjelder 1 gen og disse, så er passformen i en egen liga og lyden er nærmest identisk fra 1 gen, klar og tydelig uten å være for "røff". Det kunne selvfølgelig vært noe mer bass, som du får ved å velge de dyrere Jaybirds x2/x3, men dette ser selv ikke en ivrig EDM lytter som et problem. 

 

Kan varmt anbefale disse proppene til styrketrening, skikjøring, løping eller om en bare trenger musikk til og fra jobb  :)

Endret av Nemesis90
Lenke til kommentar

Hvordan er disse i øret passformmessig? Jeg liker ikke plugger som går inn i øret, og har alltid likt Bose sine stayhear tupper som sitter ganske løst i øret og slipper gjennom lyd utenifra. Kjøpte Jabra Elite 65t og de sitter for tett inne i øret, som gjør at jeg klør og hører masse lyder gjennom kroppen fra steg og pust.

 

Bose sine stayhear tupper skulle vært standard for alle! Latterlig å lese artikkelen, for senere å oppdage de negative sidene... Ørevingene gnager litt etter en stund sier artikkelforfatter. Alle standard øreplugger jeg har prøvd, har gnaget i øret. Det er derfor jeg sverger til Bose. Trist at Bose er alene. Komfort trumfer det meste. 

Endret av Axxa
Lenke til kommentar

Bose sine stayhear tupper skulle vært standard for alle! Latterlig å lese artikkelen, for senere å oppdage de negative sidene... Ørevingene gnager litt etter en stund sier artikkelforfatter. Alle standard øreplugger jeg har prøvd, har gnaget i øret. Det er derfor jeg sverger til Bose. Trist at Bose er alene. Komfort trumfer det meste. 

 

Synes dette med ørevinger som gnager osv er kraftig overdrevet av flere. JBL sine er nærmest identiske de Bose bruker.

 

Disse proppene gnager IKKE og er så komfortable som det er mulig for propper å være. 

Lenke til kommentar

 

Bose sine stayhear tupper skulle vært standard for alle! Latterlig å lese artikkelen, for senere å oppdage de negative sidene... Ørevingene gnager litt etter en stund sier artikkelforfatter. Alle standard øreplugger jeg har prøvd, har gnaget i øret. Det er derfor jeg sverger til Bose. Trist at Bose er alene. Komfort trumfer det meste. 

 

Synes dette med ørevinger som gnager osv er kraftig overdrevet av flere. JBL sine er nærmest identiske de Bose bruker.

 

Disse proppene gnager IKKE og er så komfortable som det er mulig for propper å være. 

Men er selve pluggen like bose i hvordan den sitter ( (eller mer riktig ikke gjør) inne i ørekanalen?

Lenke til kommentar

Prøvd et par varianter med kabel bak nakken, men må hele tiden justere for at de skal sitte behagelig. Føles som at kabelen drar seg enten til den ene eller andre siden. Andre som opplever det samme?

 

Endte opp med Jabra Elite Sport i stede siden de er helt trådløse.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har til dags dato ikke brukt noen plugger som har sotte dårligere enn disse.

Jeg trengte noen som jeg skulle bruke til jogging og trening på gymen, men jammen blir det ikke slik.

 

1. Passform

---Jeg kan kun bruke de minste pluggene, med medium så kommer de ikke inn i ørene en gang.

Men selv med small så er de for store for meg. Jeg sliter med å få lyd på begge ørene samtidig, og når jeg først får lyd, så er de ikke lenger "inn-ear". Og vær minste bevegelse med hodet eller kjeften så endrer lyden seg dramatisk.

Under jogging så driver de og gynger, noe som er ekstremt irriterende.

 

2. Bruk under trening (styrke)

--- Ufattelig irriterende kort fortalt.

Ikke nok med det jeg skrev under passform, men pga. balanseforskjell grunnet mikrofonen på den så driver den og drar i høyre plugg hele tiden når jeg driver og bytter vekter på stengene. Og dette medfører til at pluggen flytter på seg og vips så var lyden fucka igjen.

 

 

Dette produktet er jeg så forbanna over jeg kjøpte for det er fullstendig bortkasta penger jeg ikke får tilbake. 
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...