Gå til innhold

Winamp 5.01 Final


Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med Realnetworks RealJukebox... :ermm:

 

Kanskje jeg skal sjekke ut Winamp 5...? Synes egentlig at Winamp's playlist funksjon er for rotete, men kanskje det er blitt bedre i 5? Har egentlig alrdi giddet å teste winamp helt heller da...

Playlisten er akkurat make... og veldig oversiktelig om du spør meg. Men men.. alt er smak og behag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingenting får meg vekk fra Winamp 2.

Prøvde såvidt Winamp3 og Musicmatch en gang, but I'm never going back.

Jeg vil ikke ha cd-brenning, ripping, DVD-avspiller og faenskap.

Alt jeg vil ha er et lite program som kan spille musikken min.

Jeg er kanskje et enkelt menneske.

kanskje det, men det er mange av oss! det er jo en grunn til at folk sverger til Winamp 2.xx serien :)

Jeg er også en av de rare menneskene som ikke vil at en sw MP3 spiller skal kunne like mye som en Swiss Army kniv.

Lenke til kommentar
Jeg er også en av de rare menneskene som ikke vil at en sw MP3 spiller skal kunne like mye som en Swiss Army kniv.

Da er vel også du en av de mange som har oversett Install-options'ene.. ? Du kan faktisk velge og IKKE installere video avspillings-muligheter, Media Library, osv, osv, osv..

 

Skjønner ikke at folk klager på sånne teite ting - når en har valget om og IKKE ville installere det. Men det er vel for avansert? må jo faktisk bruke nøtta litt da, og ikke bare trykke "Next".

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager er det ikke noen om har nevnt denne innpluggeren ennå? Dette er en av disse "lydforbedrerne" som faktisk fungerer, og ikke bare det, det er den eneste winamp-plugin som fungerer så godt at jeg vil trekke frem ordet "genialt" om den.

 

http://www.fxsound.com/dfx/index.html

 

Lyden i winamp før og etter dfx er som forskjellen mellom en plastrotte og en fullblods veddeløpstiger, minst.

 

Takk for album-linken! så interessant ut. (jepp, bruker også 2.91.)

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager er det ikke noen om har nevnt denne innpluggeren ennå? Dette er en av disse "lydforbedrerne" som faktisk fungerer, og ikke bare det, det er den eneste winamp-plugin som fungerer så godt at jeg vil trekke frem ordet "genialt" om den.

 

http://www.fxsound.com/dfx/index.html

 

Lyden i winamp før og etter dfx er som forskjellen mellom en plastrotte og en fullblods veddeløpstiger, minst.

 

Takk for album-linken! så interessant ut. (jepp, bruker også 2.91.)

software lydforbedrere funker ikke, det gjør bare møkk med lyden. Hvis du har så dårlige høytalere/mp3'er at lyden blir bedre med noe software greier så har du et problem heh.

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned Winamp 5.01 tidligere i dag, og må si jeg er meget imponert.

 

Etter at Winamp 3 ble sluppet var jeg særdeles skuffet, og holdt meg til Winamp 2-versjonene. Winamp 5 ser ikke ut til å drepe maskinen på samme måte Winamp 3 holdt på å gjøre på det tyngste.

 

Nå kommer jeg til å gjøre det jeg ikke gadd gjøre når 3'ern kom: Nemlig å sette meg inn i alt det nye.

 

Mange her skriker ut om at det "enkle er det beste" når det kommer nytt Winamp-program. For noe tull. Da er vel Doom 1 bedre enn de siste spillene og Ports of Call er toppen. Hold dere til 386 og 8 MB RAM...

 

Verden går fremover. Bra jobba Nullsoft!

Lenke til kommentar

Hadde STORE problemer med winamp 5 i begynnelsen. Grunnen var at den tar med seg en mp3 codec som ffdshow ikke likte i det hele tatt, dette skapte "glitches" og hakking under avspilling, det tok et par dager med installering av nye lydkort drivere og annet fjas før jeg fant ut av dette problemet ... så obs obs.

 

Fjerning av ffdshow løste problemet....nå er alt supert. :wallbash:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Hvorfor i alle dager er det ikke noen om har nevnt denne innpluggeren ennå? Dette er en av disse "lydforbedrerne" som faktisk fungerer, og ikke bare det, det er den eneste winamp-plugin som fungerer så godt at jeg vil trekke frem ordet "genialt" om den.

 

http://www.fxsound.com/dfx/index.html

 

Lyden i winamp før og etter dfx er som forskjellen mellom en plastrotte og en fullblods veddeløpstiger, minst.

 

Takk for album-linken! så interessant ut. (jepp, bruker også 2.91.)

software lydforbedrere funker ikke, det gjør bare møkk med lyden. Hvis du har så dårlige høytalere/mp3'er at lyden blir bedre med noe software greier så har du et problem heh.

Jeg skjønner ikke helt poenget med å uttale seg om ting man åpenbart ikke har peiling på. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...