Gå til innhold

Er noen disse ferdibyggede maskinene noe bra til battlefield osv


Anbefalte innlegg

Trenger en ny pc. Tenker å kjøpe en fra komplett. har ikke mulighet til å bygge selv eller kjenner noen som kan så da er det enklere å kjøpe noe ferdig.

 

Trenger noe som kan spille nyeste Battlefield 5, warhammer 2 og far cry 5 på helst det beste settings og som holder litt.

 

kan gå opp til 24k men uten skjerm.

Trur dere noen disse kan passe:
https://www.komplett.no/product/11347/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer-xtreme/komplett-gamer-xtreme-i260?offerId=KOMPLETT-310-11347#

 

https://www.komplett.no/product/11348/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer-xtreme/komplett-gamer-xtreme-i220#

 

https://www.komplett.no/product/1068200/demovarer/pc-nettbrett/komplett-pc/demobrukt-pc/komplett-gamer-premium-demo#

 

Takker i forveien for svar og dersom dere har andre tips eller billigere alternativer så settes tilbakemeldinger pris på.

 

 

 


 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut digital impuls sine gaming maskiner. Da får du en skreddersydd pakke av folk som bryr seg, og IMO er det bedre balanserte valg i ferdig maskinene dems. Bygd av entusiaster

 

https://www.digitalimpuls.no/digtal-impuls/142576/di-gaming-series-i7-version-i7-8700k-16gb-ssd-1070-og-opp

 

Du kan nok bare ringe dem også hvis du vil endre mer enn det som vises her.

 

Hadde gått for en slik med 8700K, 1070TI og en 512 GB SSD.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Siden Kyrre kliner til med litt god gammeldags reklame, så tenkte jeg at jeg kunne tilby en liten motvekt.

 

Har brukt en del penger hos Digital Impuls opp igjennom årene, og har alltid hatt en god tone med dem. De har vært litt dyrere, og utvalget har vært litt dårligere, men jeg har følt at man til gjengjeld får litt mer personlig service.

 

Siste PC jeg kjøpte der (5 år siden ca), ble det klart for meg at de var i overkant lure i forbindelse med en reklamasjon på en ssd, og hele affæren ble egentlig smått ubehagelig. Jeg fikk det jeg med rette skulle ha til slutt, men ikke uten kamp. Skal ikke gå mer i detalj her, men det var 3 års garanti på PC'en, og den slukna så og si på dagen 3 år etter at jeg kjøpte den.

 

Det er altså ikke nødvendigvis bedre å handle på Digital Impuls enn andre steder.

 

Og hvis dette svaret hører til i butikkerfaringer, så gjør vel strengt tatt også Kyrres det.

Lenke til kommentar

Siden Kyrre kliner til med litt god gammeldags reklame, så tenkte jeg at jeg kunne tilby en liten motvekt.

 

Har brukt en del penger hos Digital Impuls opp igjennom årene, og har alltid hatt en god tone med dem. De har vært litt dyrere, og utvalget har vært litt dårligere, men jeg har følt at man til gjengjeld får litt mer personlig service.

 

Siste PC jeg kjøpte der (5 år siden ca), ble det klart for meg at de var i overkant lure i forbindelse med en reklamasjon på en ssd, og hele affæren ble egentlig smått ubehagelig. Jeg fikk det jeg med rette skulle ha til slutt, men ikke uten kamp. Skal ikke gå mer i detalj her, men det var 3 års garanti på PC'en, og den slukna så og si på dagen 3 år etter at jeg kjøpte den.

 

Det er altså ikke nødvendigvis bedre å handle på Digital Impuls enn andre steder.

 

Og hvis dette svaret hører til i butikkerfaringer, så gjør vel strengt tatt også Kyrres det.

Er det ikke 5 års reklamasjon selv på tilvirkningskjøp?

 

Har forøvrig bare god erfaring med Digital Impuls selv, og kan lett anbefale en ferdigbygd maskin derifra.

 

Dårlig behandling kan man vell forøvrig få hvor som helst om man bare er litt uheldig.

Lenke til kommentar

@Marius Det kan man, og jeg sier ikke at Digital Impuls suger. Jeg har denne ene opplevelsen derfra som bidrar til å nyansere reklamen, det er alt. Nå skal det forøvrig også nevnes at dette lureriet skjedde på systemplan, så noe uhell var det ikke.

Lenke til kommentar

Du må nesten fortelle hvorfor du gjentatte ganger bruker ordet reklame.

"Reklame er en form for budskap for å gjøre et produkt, et varemerke eller en tjeneste kjent for potensielle kunder". I stedet for å svare på OP's spørsmål, så reklamerte du for en annen butikk. Hvorfor må du nesten svare på selv.

Lenke til kommentar

"Reklame er en form for budskap for å gjøre et produkt, et varemerke eller en tjeneste kjent for potensielle kunder". I stedet for å svare på OP's spørsmål, så reklamerte du for en annen butikk. Hvorfor må du nesten svare på selv.

Så fint at du helt tilfeldig glemte å ta med neste setning;

 

 

 

Reklame kan defineres som «betalt kommunikasjon av et budskap i et massemedium med identifiserbar sender i den hensikt å forberede en økonomisk transaksjon»
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...