Formica Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Har en ny elitegroup pc. Prøver å installere winxp. Får da følgende melding opp: NLTDR mangler Trykk ctrl, alt, del for å starte på nytt Hva kan være problemet?
Jarmo Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Du må formatere en aktiv partisjon på C: først.......
Martini Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Den absolutt enkleste måten er å boote fra WinXP CD'en. Det forutsetter at du har satt boot sekvensen til å boote fra CD i BIOS. Deretter foretar du en partisjonering og formaterer disken, så følger du bare installasjonsveiledningene. Lykke til -Martin
Formica Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Skrevet 15. desember 2003 (endret) Skal se hva jeg får til. Endret 15. desember 2003 av Formica
El-Hadji Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Jeg fikk det en gang med win 98. Problemet var at det sto en diskett i pcen. når jeg tok den ut startet den helt fint.. Lykke til.
Formica Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Skrevet 15. desember 2003 Får fanden ikke til å bytte boot device. Klarer å forandre på rekkefølgen, men det ser ikke ut til å ha noen effekt. Takk for svar.
Jarmo Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Får fanden ikke til å bytte boot device. Klarer å forandre på rekkefølgen, men det ser ikke ut til å ha noen effekt. Takk for svar. Save and exit til slutt når du går ut av bios
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå