Gå til innhold

Spillet "Manhunt" blir totalforbudt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Og når vi da først er inne på sensur... Når skal nyhetene og kveldsnytt begynne med sensur!? Greitt nok , de viser hva som skjer rundt i verden, men det er ikke dermed sagt at folk har noe bedre av å se blodpøler, folkemord, terroraksjoner, og propaganda fra usa.. Folk bør vite hva som skjer i verden, men å vinkle noe sånnt over på dataspill at det er skadelig for en persons sinn, er bare å rette søkelyset vekk i fra det som egentlig burde sensureres...

Lenke til kommentar

Ka som skjer med folk? For de syns det er litt for voldelig så skal det sensureres? WTF? Hater sånn mentalitet. Selv har eg bare hørt at spillet er voldelig men har ikke spilt det. Ofte spiller eg gta uten å fullføre mission så eg driver bare å kjører ned folk og får purken etter meg. DET HETER UNDERHOLDNING!

 

FFS!

Lenke til kommentar

Skal vel prøve det en gang selvsakt... når kommer det? :yes:

 

Har ikke no mot vold i spill eller film, bare det ikke er virkelig. Burde heller sensurere nyhetene, som noen har sakt. Visse dokementarer fra verdenskrigene burde også sensureras da. Syntes det er verre å se på fjella av utsulta jøde lik, og granatspreng menneske kjøt i skytegraver. Når eg var på sån tur med skolen innom de fangeleiranne så så vi mange fæle bilder av det, ekelt var det.

 

 

Postal spilla var morrsome i en liten periode, lasta ned noen savegames jeg. Gadd ikke spille fra starten. Katte som lyddemper er jo bare genialt. Og tisse på folk er også fet :laugh: Snike seg opp på folk bakfra og sende noen 1000v gjennom de er også kult. :yes: Spilte det ikke så lenge da. Var ikke akuratt vert panga like bra som visse andre spill. GTA erogså morro, er morro og få ut lit frustrasjon med å bare gjøre hærverk i et spill. Skjøre ned noen folk, og om noen kjører forran deg så du krasjer, ja da drar du fram rakettkastern og tar en liten hevn... forså og ta en liten drivebay med UZI på vitnene. :ermm::laugh::yes:

Lenke til kommentar
"Eg er i mot sensur på spill, men eg synst Manhunt var så dårleg at det er greit."

 

Kva er dette for ei haldning? Snakk om å ikkje vere konsekvent.

 

Uansett er det ikkje valdelege spel som gjer verda forskrudd, det er menneska som øydelegg ho.

 

:thumbup: amen (nei, desverre, det finnes ingen gud)

 

Det er en gruppe mennesker,

som oss.

De har lagt dette spillet.

Uansett hva det er uttrykk for, så burde det ikke sensureres.

 

Om vi først skal begynne meg slik, kan vi begynne med en masseslakt på folk som la egne interesser komme andre direkte til ugode (er det et ord?). eks. rasister/nazister (ja, da mener jeg altså ikke dem som bare går rundt og mener ditten og datten, men dem som gjør ditten og datten, dette er virkeligheten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...