Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Passer Yale Doorman min dør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ønsker meg veldig Yale Doorman men sliter litt med å skjønne helt om den kommer til å passe. Noen som kan svare meg utifra disse bildene? Evt trenger flere bilder for å svare?

71743xb6c4d.jpg

71744x83540.jpg

71745x2c921.jpg

71746xae11a.jpg

71747x93719.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimelig standard dør dette, så det skal ikke være noe problem :)

Jeg kjøpte Yale uten noe research på forhånd og bare gamblet.

Startet monteringen på vinteren og sent på kvelden, var ferdig på en dryg time, så er relativt plankekjøring.

Må regne med å meisle ut litt for å få plass til den nye låsekassen med sikkerhetsplata.

Du kan jo for sikkerhetsskyld sjekke målene.

Yale-yaledoormanNO-new-yale-Yale%20Doorm

Skrevet

En ting er Litt dust med Yale Doorman. Wifi-modulen trenger et vaktselskap for å virke ser det ut til.

EasyAccess har ikke den begrensningen etter hva jeg har skjønt

Skrevet

En ting er Litt dust med Yale Doorman. Wifi-modulen trenger et vaktselskap for å virke ser det ut til.

EasyAccess har ikke den begrensningen etter hva jeg har skjønt

Dette er også min oppfatning. 

Skrevet

Det er delvis riktig. Man trenger ikke å være kunde hos noe vaktselskap. Du trenger Verisure sin låsmodul og smarthjemsentral, men du trenger ikke være kunde hos Verisure eller betale noe abonnement. De selger som regel det du trenger der du kjøper låsen.

Skrevet

Hører rykter om at de planlegger å åpne protokollen i USA så Apple SmartHome ell hva det nå heter får direktetilgang til Yale sitt system.

Men veit ikke om det stemmer. Gidder ofte ikke å bry meg om slike gledelige nyheter siden jeg har Android

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...