Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Neivel... Komplett har da et utvalg monitorer mellom 35" og 49". Og de har public display i alle størrelser - litt dyrere, men tåler masse.

 

Jeg har sett på og vurderer faktisk en slik "public display".  Sett dem i al fall opp til 75" og det er en størrelse jeg kan leve med (vurderer 80-82" også som aktuelle størrelser).  Jeg tror imidlertid at antall nits var på det halve av deres tilsvarende TV, så det er ikke så bra for stuen, men til soverommet kunne en 65" public display fungerer fint tror jeg. 

Endret av tigerdyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er riktig at setter du bort tven og den ikke er i bruk kan du bli fritatt. Men hvis du da oppdages at tven er i bruk, får du fornyet lisens og gjerne og tilbake i tid.

 

Du kan selvfølgelig kjøpe tv på et annet navn, men risikerer da også overnevnte.
 

Plombering av tv er ofte det enkleste. Vi brukte som tidligere nevnt www.slipplisens.no som gjorde dette hjemme hos oss. Kjapt og enkelt utført.

 

Det har forøvrig ingenting å si hva huset har av tilgjengelige kontakter og innganger. Om det så er på en fjelltopp uten strøm, telefon eller andre kabler så vil det kreves lisens så lenge du er innenfor dekningsarealet.:   
http://www.ntv.no/dekning_sok.asp?mid=150
 

Endret av Eriksen23
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...