Gå til innhold

Posten er slått ut av tekniske problemer hos Evry


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EVRY igjen? Helt seriøst, Posten, DNB og mange andre burde skrote avtalen med EVRY. De har bevist flere ganger at de er totalt udugelige. FORRIGE UKE, den 24 mai, lå Vipps og DNBs tjenester nede, og da var det jaggu meg EVRY igjen som var problemet. Hadde EVRY vært en person, så hadde han/henne vært permanent NAVer.

 

Makan til makkverk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er dette også årsaken til at telenor.no ikke virker?

 

 

Proxy Error

 

The proxy server received an invalid response from an upstream server.

The proxy server could not handle the request GET /.

 

Reason: DNS lookup failure for: nginx-telenor.dc.corp.telenor.no

 

Additionally, a 502 Bad Gateway error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Lenke til kommentar

EVRY igjen? Helt seriøst, Posten, DNB og mange andre burde skrote avtalen med EVRY. De har bevist flere ganger at de er totalt udugelige. FORRIGE UKE, den 24 mai, lå Vipps og DNBs tjenester nede, og da var det jaggu meg EVRY igjen som var problemet. Hadde EVRY vært en person, så hadde han/henne vært permanent NAVer.

 

Makan til makkverk.

 

IBM som har infrastruktur for EVRY mener jeg...

Lenke til kommentar

Er dette også årsaken til at telenor.no ikke virker?

 

 

Proxy Error

 

The proxy server received an invalid response from an upstream server.

The proxy server could not handle the request GET /.

 

Reason: DNS lookup failure for: nginx-telenor.dc.corp.telenor.no

 

Additionally, a 502 Bad Gateway error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

Jepp, stemmer det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette også årsaken til at telenor.no ikke virker?

 

 

Proxy Error

 

The proxy server received an invalid response from an upstream server.

The proxy server could not handle the request GET /.

 

Reason: DNS lookup failure for: nginx-telenor.dc.corp.telenor.no

 

Additionally, a 502 Bad Gateway error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

Jepps

Lenke til kommentar

Da er Posten oppe og går igjen. Blir mektig irritert hvis pakken jeg venter på er forsinket av dette tullet, da det er hele systemet, inkludert registeringssystemet, som har vært nede, så pakker har ikke blitt levert til lokale postkontor etter at feilen oppstod.  

Endret av µT.
Lenke til kommentar

hei µT. vis det står at den er forventet til deg i morgen så vil den komme til deg i morgen. for ellers hadde posten sagt at pakkene villet bli 1 dag forsinket. men det har dem ikke sagt så da kan du nok ta med ro . for eg er 100 % sikker at du får den i morgen . for eg og venter på pakke i morgen. men husk vis pakkene hadde blitt forsinket ville det ha blitt publisert på posten sin nettside. mvh Aleksander

Lenke til kommentar

hei µT. vis det står at den er forventet til deg i morgen så vil den komme til deg i morgen. for ellers hadde posten sagt at pakkene villet bli 1 dag forsinket. men det har dem ikke sagt så da kan du nok ta med ro . for eg er 100 % sikker at du får den i morgen . for eg og venter på pakke i morgen. men husk vis pakkene hadde blitt forsinket ville det ha blitt publisert på posten sin nettside. mvh Aleksander

 

Den skal faktisk komme i dag, men pga feilen, så har ikke Posten kunne registrere levering av pakker når de leverer dem til lokale post/butikker, så da har alt dette blitt satt på pause. Pakken min er ankommet den lokale terminalen og kjøres ut, står det, men noe sier meg at jeg skal være heldig om jeg får den i dag. Jeg vet ikke om Posten arbeider overtid i dag pga feilen, men er dette tilfellet, så kan jeg muligens få den i dag. Det står fortsatt at forventet levering er i dag, men jeg vet ikke hvor lenge sjåførene kjører. 

 

Jeg venter nemlig på en mobil, så jeg er litt rastløs!  :rofl:

Endret av µT.
Lenke til kommentar

 

hei µT. vis det står at den er forventet til deg i morgen så vil den komme til deg i morgen. for ellers hadde posten sagt at pakkene villet bli 1 dag forsinket. men det har dem ikke sagt så da kan du nok ta med ro . for eg er 100 % sikker at du får den i morgen . for eg og venter på pakke i morgen. men husk vis pakkene hadde blitt forsinket ville det ha blitt publisert på posten sin nettside. mvh Aleksander

 

Den skal faktisk komme i dag, men pga feilen, så har ikke Posten kunne registrere levering av pakker når de leverer dem til lokale post/butikker, så da har alt dette blitt satt på pause. Pakken min er ankommet den lokale terminalen og kjøres ut, står det, men noe sier meg at jeg skal være heldig om jeg får den i dag. Jeg vet ikke om Posten arbeider overtid i dag pga feilen, men er dette tilfellet, så kan jeg muligens få den i dag. Det står fortsatt at forventet levering er i dag, men jeg vet ikke hvor lenge sjåførene kjører. 

 

Jeg venter nemlig på en mobil, så jeg er litt rastløs!  :rofl:

oh nice. ja men vær helt sikker at den er på plass i morgen dei vil no kjøre så fort dei kan for å få levert dette som er forventet etter tidspunktet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...