Gå til innhold

Hva er dette, og hvorfor er de i leiligheten min?


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Seriøst: Insekter og småkryp finner du overalt... Disse her er bare ikke smarte nok til å gjemme seg.

 

 

lurer bare på hva det er, og de holder på med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er flere av de, de kommer å går ser det ut til og de har heller ikke ommøblert noe, ihvertfall ikke som jeg har lagt merke til

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Se bilde

Hvor i huset, og hvor gammelt er huset?

 

 

ser ut som de liker å henge i vinduskarmen, men av og til så drar de på eventyr.

selve fasaden/huset er fra 1800 tallet, men hele innsiden er nytt fra 2010

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

 

Se bilde

Hvor i huset, og hvor gammelt er huset?

 

 

ser ut som de liker å henge i vinduskarmen, men av og til så drar de på eventyr.

selve fasaden/huset er fra 1800 tallet, men hele innsiden er nytt fra 2010

 

Er ikke noe sånt da? http://www.skadedyr.no/biller/pelsbille

 

 

tror ikke de har slike fancy hvite prikker, men det kan være at det er bror, brun pelsbille

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Dyrehold beskriver en bevisst handling, altså at man holder dyr fordi man ønsker å ha dyr i livet sitt.

 

tja er jo koselig meg pelsbille også, men vurderer å bli kvitt dem

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vet ikke jeg, synes bare ikke det var så lett å se på bildet...og stakkars deg,jeg synes synd på deg dersom det er det du har fått...og de går igjennom flere faser/stadier når det gjelder hvordan de ser ut, str, farge, og ikke minst: de STINKER!! I tillegg så kommer de i flere "raser", noen værre enn andre, men du kan jo sjekke Google og se om de ligner?

 

Det var jo dette som skjedde på Ansgaard hostell i Oslo, like over Youngstorget-der bodde det nesten bare ikke-etniske nordmenn som dro på ferie til familie i hjemlandet fra tid til annen,uten å gå igjennom bagasjen sin grundig nok før hjemreise. Og det endte med at alle måtte flytte ut,uten særlig varsel, hele bygget måtte kondemneres,og ingen fikk ta med seg noen eiendeler annet enn det de stod og gikk i, og deretter brant de ned hele bygget til grunnen, før det ble sprengt og revet. (I tillegg ble det jo kjøpt opp av ny eier også da, det må jo nevnes, for Thon vil ikke ha denslags dritt i byggene sine...

 

Men for å si noe om veggdyr, noe du virkelig burde sjekke ut at du ikke har,og det FORT! De formerer seg i rekordfart, og tar over leiligheten/huset ditt,bokstavelig TALT, før du vet ordet av det. DU (blodet ditt) er maten de hovedsakelig lever av, men de plager også kjæledyrene dine, om du har noen. Men, de kan også klare seg i mange uker uten mat,så de overlever det meste... Og siden de ikke er norske, (kom opprinnelig som egg/blindpsssasjerer fra utlandet), så har de ingen naturlige fiender her. Du aner ikke hvor mange "uskyldige", rare, utenkelige og merkelige måter man kan få de små jævl... inn i leiligheten sin/huset sitt på... Sjansen er stor for at du ikke aner hvor de kommer fra,det kan være leeenge siden, de kan ha vært blindpsssasjer på noen du kjenner og har hatt på besøk/besøkt, eller om du har vært ute å reist.De kan også ha vandret fra naboen. Vet også at de er et MARERITT å bli kvitt, og dersom du har dem, er sjansen stor for at du allerede har delt dem med alle du har besøkt, og dersom dere besøker hverandre, så har du og de du omgåes det gående... De kan klare seg uten mat uten problem leeenge, legger egg, og er noen ekle blodsugere etter mørkets frembrudd. De er litt som kakerlakker - de tåler så godt som ALT! Høye og lave temperaturer, insektsspray, alkohol, flammer(helt seriøst!), og liker seg i tekstiler(klærene dine, sengetøyet ditt og sofaen din, for å nevne noe), og i treverk(feks i vegger, senge- og sofarammer osv).

 

OM du har veggdyr, har du sannsynligvis også små kløende røde, runde "prikker" på huden som svir, gjerne der huden er tynnest og årene ligger rett under og er lettest for dem å få tak i, evnt i hårfestet. Når de spiser/drikker på deg,får du en slags nervegift sprøyta inn akkurat i dèt de biter, så du kan faktisk bli bitt og spist på når du er våken også!De gjemmer seg i lys, og kommer frem i mørket. Vanskelig å få øye på dem, men du kan finne lik og avføring under senga el sofaen, i hjørnet under madrassen, ved madrassramma, ol.

 

Sjekke det ut fort, anbefaler jeg deg, og gjør så noe med saken. Dette går IKKE over av seg selv!!jeg krysser fingrene for deg...

 

Det er vel ikke veggdyr det der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...