Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Markedsføring og ledelse 2 eksamen 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk forberedelse arket nå og det ser veldig greit ut. Begynner med å liste opp de største kjedene innenfor treningssenter og skriver litt om hver av dem evt hva de spesialiserer seg på samt pris og lokasjon.

 

Etterhvert vil jeg se litt nøyere på PT og hva dem egt tilbyr og hvilke tilbud det er å finne. 

 

Når jeg har funnet ut denne grunninfoen vil trur jeg det er lurt og se på Markedet, markedsandeler, konkuransevirkemidlene og eksempler på dette.  

Lenke til kommentar

Fikk forberedelse arket nå og det ser veldig greit ut. Begynner med å liste opp de største kjedene innenfor treningssenter og skriver litt om hver av dem evt hva de spesialiserer seg på samt pris og lokasjon.

 

Etterhvert vil jeg se litt nøyere på PT og hva dem egt tilbyr og hvilke tilbud det er å finne. 

 

Når jeg har funnet ut denne grunninfoen vil trur jeg det er lurt og se på Markedet, markedsandeler, konkuransevirkemidlene og eksempler på dette.  

Jeg tenker det kan være lurt å sette seg godt inn i personalutvikling, regner med at oppgaven vil bli at en person skal etablere en bedrift, eventuelt en kjede.

Lenke til kommentar

Har du noko notat bro?

:w00t:

Alt jeg har gjort så langt er å finne aktuelle kilder osv. Jeg kan pensum alt for dårlig så må sette meg inn i det senere men det er så tiltak :'( Setter ekstremt stor pris på om noen har noen notater til relevant pensum. (Konkurransemidlene og personalutvikling og ledelse) 

Lenke til kommentar

Har dere noe tips til treningsapper? Jeg har tatt med FitBit så langt, det holder kanskje men hvis noen har noen bedre eksempler hadde det vært flott. 

Det jeg fant er Lifesum, Strava Tracker og Endomondo som er top grossing for androids. Vet ikke hva det er for ios med. Jeg tror også sånne 7 min treningsapper er ganske populære

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har dere noe tips til treningsapper? Jeg har tatt med FitBit så langt, det holder kanskje men hvis noen har noen bedre eksempler hadde det vært flott. 

Jeg tenker det er lurt å ha noen apper med ulike funksjoner, noen eksempler kan være nike sin løpeapp, khloe Kardashians app inneholder endel treningsvideoer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hørt at besvarelsen burde ligge mellom 10-20 sider? Er dette sant, og hvordan i huleste skal man klare å fylle så mange sider i fem timer???

Du er ikke nødt til det. Sjekk tidligere eksamensbesvarelser. Mange av dem ligger på mellom 5-10 sider, men husk kvalitet over kvantitet. Det kommer også selvsagt an på hvilken karakter du går for. 

Lenke til kommentar

Har hørt at besvarelsen burde ligge mellom 10-20 sider? Er dette sant, og hvordan i huleste skal man klare å fylle så mange sider i fem timer???

Sålenge du svarer på oppgaven utfyllende så må det gå bra. har lest noen gamle eksamensbesvarelser og mange har endel sider. personlig tenker jeg kvalitet over kvantitet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har dere noe tips til treningsapper? Jeg har tatt med FitBit så langt, det holder kanskje men hvis noen har noen bedre eksempler hadde det vært flott. 

Det jeg fant er Lifesum, Strava Tracker og Endomondo som er top grossing for androids. Vet ikke hva det er for ios med. Jeg tror også sånne 7 min treningsapper er ganske populære

 

https://www.tv2.no/a/9621028/ 

Lenke til kommentar

 

 

Har dere noe tips til treningsapper? Jeg har tatt med FitBit så langt, det holder kanskje men hvis noen har noen bedre eksempler hadde det vært flott. 

Det jeg fant er Lifesum, Strava Tracker og Endomondo som er top grossing for androids. Vet ikke hva det er for ios med. Jeg tror også sånne 7 min treningsapper er ganske populære

 

 

Hva har du skrevet om FitBit? 

Lenke til kommentar

Har hørt at besvarelsen burde ligge mellom 10-20 sider? Er dette sant, og hvordan i huleste skal man klare å fylle så mange sider i fem timer???

Det du kan gjøre, er å skrive ned relevant teori i dag, og ha dette klart til i morgen. Husk å bruk egne ord, og ikke direkte sitat

Lenke til kommentar

Basert på de søkeordene som har blitt oppgitt (inbound marketing, medievaner, google adwords etc), så kan oppgaven handle om å markedsføre på sosiale medier, eller digital markedsføring. Noen tanker om dette?

Jeg tipper nok en av oppgavene vil ha noe med dette å gjøre, typ oppgave 2/3 av 4 oppgaver. Tipper oppgave 1 vil handle om en ny oppstartet bedrift, så får vi i oppgave å formulere visjon eller noe lignende. 

 

 

 

 

 

Har dere noe tips til treningsapper? Jeg har tatt med FitBit så langt, det holder kanskje men hvis noen har noen bedre eksempler hadde det vært flott. 

Det jeg fant er Lifesum, Strava Tracker og Endomondo som er top grossing for androids. Vet ikke hva det er for ios med. Jeg tror også sånne 7 min treningsapper er ganske populære

 

 

Hva har du skrevet om FitBit? 

 

Jeg har ikke skrevet noe spesielt. Jeg har kun gått inn på FitBit sin hjemmeside og lastet ned "about" siden. Ellers kan jeg generelt hva den kan gjøre og hvordan den fungerer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...