Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er min seksualitet?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en mann på 27 som lurer litt på min egen seksualitet.

 

Jeg vokste opp i en streng kristen liten bygd i norge, var ikke noe interessert i jenter før jeg flyttet for meg selv til Oslo da jeg var 21. Er litt sjenert men det ble noen one-night stands gjennom årene, fant meg ei som jeg har vært sammen med i noen år nå å hun hadde bare homofile venner som vi har hengt med hele tiden å det gjør meg ingenting.

Men i det siste har jeg blitt litt interessert i andre menn, ikke så jeg ville gått fra dama men nysgjerrig.

Jeg kunne godt sett for meg å være med en mann, men dette måtte da være en som er "mindre" enn meg fysisk, er en greit muskuløs og dominant fyr så måtte da ha vært en som var mindre

 

Jeg er heller ikke komfortabel med å bli tatt analt eller å suge andre menn, kan derimot ha sex og bli sugd av en mann, kan jeg da kalle meg bifil eller kan dette hete noe annet?



Anonymous poster hash: 67f16...ff3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

uansett om du liker en mann eller ikke er det fortsatt du som styrer din egen seksualitet.

om du vil eksperimentere med ett par gutter er ikke dette like vanlig som med gutter, men det er vanlig uansett.

vi har alle rett til å velge våre egne valg, og ingen kan ta de for oss.

så om du liker å gå ned på kne f.eks. så er du fortsatt like hetero/bi som nå, spørsmålet er hva du føler.

som mann selv tenner jeg på damer og trans, altså menn som har enten gått på medikamenter eller operert slik at de skal bli en dame.

dette er "litt" mer dedikering enn CD og femboys...
jeg tenner selvfølgelig på å gå ned på en transdame, men samtidig aldri på gutter. siden jeg da tenker på å suge en dame, er jeg like hetero.

Lenke til kommentar

Ikke vær så opptatt av å sette en " label " på deg selv.  Men er enig med flamethower1234,  kan godt tenkes du er bifil.   Det virker som at du har et godt sexliv med dama di....og at du også under visse omstendigheter kan ha det med en mann.   Ikke heng deg opp i hva, hvorfor osv.   -  det er tusener på tusener som har det som deg.  Kos deg !  :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei, jeg er en mann på 27 som lurer litt på min egen seksualitet.

 

Jeg vokste opp i en streng kristen liten bygd i norge, var ikke noe interessert i jenter før jeg flyttet for meg selv til Oslo da jeg var 21. Er litt sjenert men det ble noen one-night stands gjennom årene, fant meg ei som jeg har vært sammen med i noen år nå å hun hadde bare homofile venner som vi har hengt med hele tiden å det gjør meg ingenting.

Men i det siste har jeg blitt litt interessert i andre menn, ikke så jeg ville gått fra dama men nysgjerrig.

Jeg kunne godt sett for meg å være med en mann, men dette måtte da være en som er "mindre" enn meg fysisk, er en greit muskuløs og dominant fyr så måtte da ha vært en som var mindre

 

Jeg er heller ikke komfortabel med å bli tatt analt eller å suge andre menn, kan derimot ha sex og bli sugd av en mann, kan jeg da kalle meg bifil eller kan dette hete noe annet?

 

Anonymous poster hash: 67f16...ff3

Dette er ingen kontaktannonse sted. Nesten så jeg er perfekt for deg da. Hehe. Er både tynn, ikke så høy og liker å bli pult grundig og få suge andre menn?.

 

Svar til ditt spm. Er nok kanskje det at du er nysgjerrig og åpen til å prøve med gutt og kanskje det kan ha en sammenheng med barndom og oppvekst? Det er jo ikke noe galt i å teste ut sex med gutter, kan være noe du syns er utrolig deilig, eller at du ikke syns det er noe spesielt. Tror jeg ville testet det, før å vite og teste egne lyster og behov.

 

Håper du finner ut av dette?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...